Miran_Heidi schreef:Hooi meiden
jeetje wat gaat eht hier ontzettend snel zegg...
sorry dat ik er al paar dagen niet ben maar zit met iets het welshje wat ik hier eerder had aangeboden enz..
dit is vrijdagmiddag aan de eerste de beste verkochht en heel raar gegaan en heb het ff in een topic gezet..
[VVDD] Dag Kick Waarom Moest Het Zo Gaan!!!Waarom!!!!
zit er zo ongelofelijk mee dat ik nu al paar dagen niet goed slaap en moest het ff zeggen hier
dus zal niet zo heel actief zijn nu op het moment ben heel erg bezig met dit paardje
en had een feestje gister van me opa en oma die waren 49 jaar getrouwd
was wel ff wat anders met me hoofd..
Nou ga niet al die pagina's terug lezen hoor dan wordt het meer dan 50 pagina's lezen.. beetje te gek he
straks ff naar stal zal wel ff moeilijk zijn zonder Kickhet is niet anders en iedereen mist hem zo
poging doen om wat te doen met me shetjes maar denk dat het niet zoveel ga doen daar
jullie nog plannen vandaag??
pfff zo vreemd .n
Aardbeitjuhh schreef:Heeey
Ik ben Ilona ben 14 jaar en verzorg een hele lieve shetlander genaamd Wendy(de zus van Mickey van joel)
Wendy is 5 jaartjes jong en is 1.11m..
Voor de rest weet ik niet zo veel te vertellen:$
hier nog een foto van mij en Wendy:
xx
Welkom, had je topic gezien, maar sorry ik vind je echt te groot voor Wendy.. Jaja Ik weeg niet zoveel komt er zodalijk dan, lengte telt ook

DeSa schreef:Er is een ruit ingeslagen in mn auto. $&(&@#($&(&*&# De achterklep kan gewoon open! Ze hebben waarschijnlijk mijn eneco map aangezien voor een laptop
Welke gek laat er nou een laptop in de auto liggen, en welke gek ziet een map nou aan voor een laptop! Er is ook niks weg, mn radio zit er nog gewoon in. Baal hier zo verschrikkelijk van!!!! Eerst 700 euro aan onderhoud en nu dit weer! Blijf gewoon met je klauwen van andermans spullen af.
Jemig dat is enorm balen!!

_Lois_ schreef:Ik ga zo naar Magic
Sanne is net weg , had me nummer nog gePB't anders zou het echt grappig zijn
maaar nu eerst nog ff leren
Sanne was ben Stiefvader van lieke

ik was toen al klaar met mijn poowns

Elliinee schreef:Aardbeitjuhh schreef:* Xanthofobie - angst over de kleur geel of het woord geel.
DAT HEB IK
Al die fobiën

Hannemarie schreef:Loïs zingt: 'hoooof schoude knieë teen knieë teen'
ore oge puntj van j neus'
even letterlijk neergeschreven hoe ze het zegt xd
aaw schattig

Aardbeitjuhh schreef:ik niet ik heb geen frans
ik ook niet