Ik had graag gewild Ingrid maar ik ben dan nog op vakantie
Leuk dat je weer met Deedee mag rijden! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hoef er ook niet lang op te zitten, al is het een stukje stappen dan weet je vaak wel genoeg
Susanne schreef:Ja, maar we gaan ongeveer twee weken, iets minder waarschijnlijk. Langer vind ik niet leuk
De karritjes vooral in het avondzonnetje
Eerste wat ik doe als ik thuis ben is naar stal
Als ik haar sportbrok of sportmuesli geef gaan we vliegen
Linsey1998 schreef:Pavo ben ik zelf niet kapot van, Bink krijgt van bijna alle voersoorten van Pavo verschrikkelijke jeuk![]()
Ik voer zelf gewoon basismuesli aan toliene, maar dat komt ook omdat ze al heet wordt van een hooisprietjeAls ik haar sportbrok of sportmuesli geef gaan we vliegen
![]()
Bink voer ik ook basismuesli, met een handje gebroken mais. Ook krijgen ze beide een hand lucerne
Jimmy is liever lui dan moe.
) durfde ik het niet meer zo goed.
Ik weet dat het niet veel voorstelt voor de meeste hier, maar ik was gewoon heel blij dat ik het weer aandurfde. mirriejj schreef:[ Ik weet dat het niet veel voorstelt voor de meeste hier, maar ik was gewoon heel blij dat ik het weer aandurfde.

IngridM schreef:mirriejj schreef:[ Ik weet dat het niet veel voorstelt voor de meeste hier, maar ik was gewoon heel blij dat ik het weer aandurfde.
Jawel hoor, hier idem![]()
![]()
Fijn voor je!
toch best eng als ze dan zo dichtbij komt!

Verder ook gave foto's! Leuk om te zien, Macedonië wordt steeds meer in trek.
.