wendyP schreef:hoii, net bijgelezen maar nuet veel onthouden, ik ben gister avond ineens weer helemaal ziek geworden, overgeven en ik kn niet meer lopen van de misselijkheid. echt k ut dus toen kreeg ik een pijnstiller en kon ik eindelijk slapen, en nu voel ik me best goed maar doe ik wel vorzichtig met eten..
Ik moet wéér 9 pagina’s bijlezen, dus nu zet ik gewoon alles in een Word-document en op het einde kopiëren en plakken in het toppic 
Beterschap!! Waarschijnlijk iets verkeerds gegeten tijdens de feestdagen?
wendyP schreef:mijn hondjes waren net ontsnapt, ik had het niet eens in de gaten dus ik hoor ze ergens op het bungalow park blaffen, ik schaam me dood, kben even heel boos geworden

Haha
Onze hond heeft dat ook al eens gedaan, maar hij was dan weg op straat
, wij in onze pyjama & met een zaklamp er achter aan…
buster4ever schreef:ik ga er ook zo weer vandoor....pff nog meer gourmette
Wij aten vorig jaar ook altijd gourmet, maar nu zijn het kroketjes met een ander vlees geworden (1x bij ons thuis) , dag erna bij familie & vandaag nog eens bij familie xd
-----------------------
Thoraklover, wil je volgende keer alsjeblieft al je quotes in één reactie zetten, anders gaan we echt té snel vooruit!
DominoLiefde schreef:Wij courmetten haast nooit, alleen met de club ofzo.
Wij eten altijd oliebollen met oud&nieuw.

Leuk 
Wij eten alleen oliebollen als het kermis is (2x per jaar)
Mandyy schreef:Ook geen appelflappen o.i.d.?
Denk dat er weinig mensen zijn die geen appelbeignets/oliebollen eten die dag.
Wij dus
Ik ken maar weinig mensen (geen zelfs) die dat doen 
--------------
Emuline, gave gsm!
-----------------
Monster, ben eens benieuwd naar een foto van jij op je poown
Filmpje van Zorro had ik nog niet gezien, wat vinden jullie over haar grootte tov shet?
Filmpje van Blacky met die vrouw : je ziet het gewoon dat pony het niet leuk vind, hij probeert zelf in haar voeten te bijten 
Mandyy schreef:Kom op, hoe oud zijn we?
Iedereen kan toch op een volwassen manier een mening geven?
Snap niet waarom een groot deel van dit topic zich zo aangevallen voelt als er een mening wordt gegeven, jammer!
Volledig mee eens , je moet je niet aangevallen voelen ofzo, ik vind het een interessante discussie 
Leinearthur schreef:Uhm pieta, ik vind het niet zo fijn om naar te kijken

Sorry Pieta, maar ik ook niet… Als je wilt sleeën moet je echt wel degelijk materiaal hebben (geen zelfgemaakte singel) en heb je wel een borsttuig? (het is toch daarmee dat ze iets moeten trekken?)
xAylie schreef:kanniet, ik ga dat dinsdag al doen .

Kanniet, want ik doe het maandag 
Ashanti is lief