onze dame heet nentie best een truttennaampje, past helemaal bij haar
Maartje347
Geplaatst: 16-01-13 16:20
Me anders shetlanders die ik hem gehad heten., Ietsiepietsie ( Pietsie ) Stef Dex Casper Samantha Anky Sam. kwebbels.
Waren me verzorg pony niet me eigen. En als jullie denken who wat heb je veel verzorg pony's gehad. Pietsie was me eerste toen stef en dex. en de rest hoorde ook bij elkaar. dus valt mee
Laatst bijgewerkt door Dorith op 21-03-25 17:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Almighty
Geplaatst: 23-01-13 17:05
MIjn shetlanders heten: gezamelijk inmiddels de Dalton familie.
Nikita afgekort Nikki een merrie echte zwarte te dikke shetlander Danton = wordt vaak Dalton genoemd door zijn gedrag en lijkt erop dat het een appaloosa wordt of schimmel uiteindelijk. Excenel= geen afkorting voor die klinkt en is een bruischimmeltje
Mijn verzorg shetlander, heet diesel want eerst hete hij cornelius en we vonden het zo een lelijke naam, dus nu heet hij diesel de eigenaren noemen hem ook diesel
_Marell
Geplaatst: 27-01-13 01:33
prugelpiet schreef:
prugelpiet schreef:
maken wij nog een nieuw topic?
edit: met een andere naam?
Leuk ! Maar ik denk dat ik dan wel ga afhaken aangezien ik maar een shet gehad heb ooit.. Dat heeft niet veel zin denk ik.
Mijn nieuwe shetje heet Naomi wat betekent: lieflijkheid
prugelpiet
Geplaatst: 27-01-13 11:59
eclair98 schreef:
Wil ik wel doen?
Jaa doe maar misschien in de JHK? Bij: met onze vrolijke shetters gaan we verder in de HK Of: onze shetters behouden hun naam, en wij gaan er vol tegenaan!
Mijn (mini) Shets heetten: Spikey Bimbo Willem Hummer
Dandy200
Geplaatst: 29-01-13 18:54
mijn shetlander het Happy...
ik heb die naam samen met een vriendin bedacht omdat: ze had nog geen naam toen ze bij ons kwam en we wisten ook niet hoe ze eruitzag. Ze werd gebracht en toen ze de trailer uit liep, was ze zo vrolijk en blij. Mijn vriendin en ik keken elkaar aan en zeiden tegelijk zullen we haar HAPPY noemen??