Aardbeitjuhh schreef:Je zou maar een elextronica fobie hebben en twiter verslaafd zijn whahaDat is echt banketstaaf xd
Miran_Heidi schreef:Ohjee ben je nu beetje rood geworden??Haha ja, maar dat is meestal zo en trekt weer weg. Maar voel het nu ook.
Hallo Zouden een paar van jullie niet zoveel willen spammen met die fobieen enzo?Dat is nogal irritant lezen Leuke foto's gezien , hoeveel inch ligt er op Pepper Yvanka?
Zo, heb vandaag 9 pagina's gemist en ga het bijlezen eens overslaan Nog iets belangerijks gebeurd/gezegd? Rhine_ schreef:Ik Tabloid netjes inrijden en dan krijgt ze 4 ruitertjes wat bedoel je? ;p
Mandyy schreef:Miran_Heidi schreef:Ohjee ben je nu beetje rood geworden??Haha ja, maar dat is meestal zo en trekt weer weg. Maar voel het nu ook. Nou hoop dat het dan snel is afgezakt
Aardbeitjuhh schreef:http://ilona-sgat.hyves.nl/ hyvessIk heb je toegevoegd En dat dekje dat jij op je achtergrond heb heb ik ook
_Dotty schreef:oke. ik snap geen reet van dat getwitter Ik ook niet, ik ben mn wachtwoord zelfs al weer vergeten