ben ikweer ! zag een hele lieve foto voorbijkomen, dacht van fabiee, leuk! vanmiddag waarschijnlijk weer met silke naar casper, maar weer eff lekker aan het werk. ik laat hem nu meestal om de dag lopen aangezien hij anders echt veel te dik word & de beweging ook ontzettend leuk vind, vooral dressuren doet die echt zijn best voor! met het wijken waren we zelfs aan de slag gegaan, meneer krijgt het al iets te pakken. stelling mag er iets beter in & we gaan met nog meer overgangen aan het werk denk ik! Buckje, jij was er inderdaad vroeg bij. heb je al foto's ofz van de strijklappen?
Hallo! Weer poosje geleden dat ik hier heb gepost maar lees wel mee hoor!
Haha Lot, heeft een....?
Oehh ik zaterdag les gehad van Eva! NHevaVD op bokt! Valesca deed het super! Natuurlijk altijd als je les hebt Was echt super gezellig, hadden veel gemeen merkte we alweer dus dat word snel weer wat afspreken :p Ook had ze wat foto's gemaakt van Valesje! Zie hier: Popje
Hihi nee Eva was echt verbaasd hoe slim Valesje is. Die hoef je maar 1x wat te laten doen en goed te belonen en dan doet ze het daarna nog een keer vanuit zichzelf om dat ze dan denkt dat ze nog een snoepje krijgt Gekke poon
Hahahah! Aahhh wat zijn jullie lief met jullie complimentjes over me poon! Ben zelf ook helemaal in love met der haha! Bij haar word ik soms echt een penny meisje dat helemaal verliefd is op haar pony Stttt niet verder vertellen
Ik erger me alleen aan dat haar op der hals Baal ervan dat ik dat ook niet gelijk heb meegeschoren..... Denk alleen dat ik het nu maar niet meer moet doen he? Ze begint nu te verharen daar, hoop dat je niet teveel verschil gaat zien met de rest van haar lichaam
MissRoxyy
Geplaatst: 29-03-10 14:52
xAylie schreef:
haha super lieve foto & slimme valesca! ziet er onwijs leuk uit, ik krijg misschien ook lesje van haar maar zit er eigenlijk over na te denken metwie.
Moet je echt doen! Ze geeft heel eerlijk en duidelijk les. Ze heeft heel veel geduld en is zelf heel rustig Echt een aanrader
Hoezo? Omdat ze niet geschoren is? Dat maakt me niet uit hoor, vond Valesca MET wintervacht ook heel leuk! Maar omdat ze jeuk kreeg moest ik haar scheren maar kom er nu achter dat je of gewoon NIET moet scheren of HELEMAAL en niet half half zoals nu