Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Janna_ schreef:Ik ga weer zo Prison Break kijken![]()
whissie schreef:heeft iemand hier ervaring met een soort schimmel bij zijn/haar shet?
Morgen komt de DA bij whiskey. Hij kreeg schilfers en kale plekjes op zijn hoofd en schilfers op 1 schouder, dus ik meteen behandelen met imaverol. De schilfers op de schouders verdwenen, maar kwam een ronde plek onder zijn manen.
Ik heb keurig 1x per 3 dagen behandeld, dit 4x lang. Toen ging het niet weg, dus ik DA gebeld, die zei dat ik het even een weekje elke dag moest doen... Ik netjes gedaan, alles goed afgemeten enz, hele lijf ermee behandeld elke dag.... Wil ik vandaag voor de 6e dag achtereen hem weer helemaal behandelen, zie ik tot mijn grote schrik ineens een hele grote plek schilfers bij de schoft zitten en 2 nog grotere plekken op beide billen bij de staart... snif...dat had ie gister echt niet! Als zijn vacht weer opgedroogd is zie je de plekken niet tot nauwelijks, pas als het nat wordt van het imaverolmengsel dan schrik je je dood. Dus ik de DA weer gebeld en die komt morgen. Heeft iemand dit eerder meegemaakt en denkt te weten wat het zou kunnen zijn?
Mijn paard heeft HELEMAAL NIKS!!Maar heb hem ook meteen voor de zekerheid elke keer meebehandeld.