Leinearthur schreef:Ik geloof het lekker niet
Wat heb je te verliezen?

En wat denk je dan dat het is , we gaan je heus geen virus brengen ofzo hoor

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xMonsterr schreef:jaaa! deze http://www.nickyskeet.nl/index.php?main ... ts_id=1760 die gaat ik ook voor blacky kopen, je kunt ook het halster alleen kopen zonder touw en dan is ie 13 nog wat.![]()
ook hier iemand op bokt die het voor haar pony heeft ; viewtopic.php?
f=53&t=1457385&view=unread#unread
ponieszlover schreef:
Wat een heerlijke regen vandaag zeg!Bah....
Maargoed...
@leine:leine is bang voor een 'os'.
@sanne: ik wil niet zeuren ofzo maar de vorige keer vroeg ik of t goed was of ik niet ging bijlezen, en toen ging jij helemaal zeggen dat je vond dat het moest enzo, omdat je anders dingen ging vragen die al gezegd waren enz. enz. Maar dat doe je nu zelf ook eigenlijk. Vind dat je dat dan ook niet van iemand anders moet zeggen, als ik eerlijk mag zijn. Bedoel het niet vervelen hoor btw.
@kailey: ik vind je bewerkte foto wel grappig hoor, zou idd leuk zijn als iemand niet wist wat het was.
Ik ben vanmiddag eerst nat geregend toen ik uit school kwam, daarna thuis opgedroogd en toen ik droog was ging ik naar de ponies en toen was ik weer nat, en toen ben ik tegelijk met deponies gaan lopen. En toen ging ik weer naar huis opdrogen en toen ging ik naar Avanti en toen was ik weer nat.dusjaa dat was mijn middag.