Te groot? Te zwaar? Door de nek onder het zadel.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Paintlinger

Re: Te groot? Te zwaar? Door de nek onder het zadel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 09:56

Ik vind het behoorlijk egoistisch van jullie!

JULLIE willen niet stoppen met rijden..en daarom MOET de pony jullie gewicht meezeulen tot ze versleten is..
Aan het belang van de pony denken jullie niet....dat is in dit topic nog niet gebleken.
Want er zijn meer dingen die een pony leuk vind, dingen waaraan hij geen blijvende schade aan over houdt.

chanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 10:54

sorry kunnen jullie niet lezen ze heb gezget ddat ze er overnadacht hoor.. dus ga niet door met zeggen dat ze egoistiscg is !! mensen kap dit gezeik.. ze is echt niet gek oud en wijs genoeg hoor. dat jullie nou niks goed vinden kan zij niks aan doen. een lees dr reactie maar van IK LUISTER WEL NAAR JULLIE EN GA ER ZEKER OVER DENKEN. zeker te snel overheen gelezen. en waar blijft het slotje nou? werd toch ook gezegt/gedreigt.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 11:16

Moderatoropmerking:
Ok, bijgelezen

Eerst en vooral wil ik iedereen wijzen op het centrale ben ik te zwaar voor mijn pony topic: viewtopic.php?f=75&t=599702

Als tweede wil ik de TS ook sterk aanraden geen topics te openen, als je alleen maar antwoorden wil die in je straatje passen. Zo werkt een discussieforum nu eenmaal niet.

En om af te sluiten, denken jullie eraan om in het vervolg een beetje beschaafd te blijven? Mensen zeikerds noemen omdat ze niet dezelfde mening als jouw hebben, is nergens voor nodig.

Slotje blijft, gezien er ook een centraal topic is.