superwoman schreef:jeenneke schreef:Heb gehoord, dat een gemiddelt-tot-grote shet 100 kilo kan dragen en 300 kilo trekken...![]()
Dan heb je dat gehoord van iemand die een sprookjes boek heeft gelezen
haha

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
superwoman schreef:jeenneke schreef:Heb gehoord, dat een gemiddelt-tot-grote shet 100 kilo kan dragen en 300 kilo trekken...![]()
Dan heb je dat gehoord van iemand die een sprookjes boek heeft gelezen
Woplala schreef:Niet te vaak doen dus ook al is het voor de geinMijn nichtje moet er ook mee stoppen, alleen in de winter mag ze er op als ze haar jaarlijkse rodeo dag heeft, want dan vind ik het niet echt verantwoordt om die kleine er op te zetten
Sokkebok schreef:Als ik eventjes voor de gein op onze grote (1.10 m.) shet ga zitten, dan merk ik al dat ze het er zwaar mee heeft, maar het gaat wel.................
sorro1 schreef:je hebt zitten en zitten he,
bedoel je echt intensief rijden of voor de fun een rondje door de bak hobbelen, Daar vind ik ook nog wel een verschil in zitten.
Ik denk namelijk dat je met je 63 kilo best even een rondje door de bak kan hobbelen hij zal heus niet zo maar door zijn hoefjes of rug zakken
Maar als je serieus wil rijden met je shet, zeg ik nee, dan vind ik je te zwaar.
karoliena schreef:als dat een grote maat is kan die dat prima houden hoor als de pony verder gezond is.
merrieveulen schreef:aap uit de mouw noemen ze dat...