Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
De laatste behandeling leverde ook wat op, maar niet voldoende naar mijn mening. Dat zit dan toch niet helemaal lekker, als er iets onverklaarbaars is...
Enige wat ik kan zeggen is dat het veel tijd nodig kan hebben en geef het die tijd.. Chara haar halster hangt nog altijd aan haar stal en dat blijft denk ik voorlopig ook nog zo. Gewoon doen wat goed voelt. 

Ik ga vaak asociaal met zweep uitstekend rijden dan, moeten ze maar fatsoenlijk genoeg zijn om afstand te nemen.

Veel plezier nog even!
. Lori schreef:Wat een heerlijke foto's komen er voorbij zeg!
Hier na het drama van eind mei met de konijnen sinds gisteren terug een nestje, is erg spannend maar ze doen het tot nu toe goed. Hoop dat het zo blijft, nestje in 1 van mijn favoriete kleuren maar zijn nu nog naakte "wormpjes" natuurlijk.
@Romy, Wielrenners.. hier zijn de meeste nog redelijk oke maar soms zo een groep.
Lori schreef:Wat een heerlijke foto's komen er voorbij zeg!
Hier na het drama van eind mei met de konijnen sinds gisteren terug een nestje, is erg spannend maar ze doen het tot nu toe goed. Hoop dat het zo blijft, nestje in 1 van mijn favoriete kleuren maar zijn nu nog naakte "wormpjes" natuurlijk.
@Romy, Wielrenners.. hier zijn de meeste nog redelijk oke maar soms zo een groep.