Door de kou? Geen idee. Heb dr eczeemdeken maar afgehaald, een natte deken helpt niet met deze temperaturen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Door de kou? Geen idee. Heb dr eczeemdeken maar afgehaald, een natte deken helpt niet met deze temperaturen

). Deken heb ik nu af. Ze heeft een graaskorf om omdat ze op behoorlijk vers gras staat, maar blijkbaar toch te weinig? Ik heb haar nu haar eigen hooi bak gegeven (ze probeerde met de grote mee te eten, maar met graasmasker uit een fijnmazig hooinet is dat lastig). Ze begon gelijk aan haar hooi.... Hopelijk was dat het probleem. Te weinig buikvulling
Verder heeft ze praatjes zat *vroemvroem bokbok door de longeercirkel*
Met dit weer
En zijn grote vriend maar chill staan blijven eten.
ze heeft vanmiddag weer sinds 2 maand voor het karretje gestaan. Dit was de 8 keer dat ze er voor stond en was inspannen en wegrijden! Brave pony!
Maar blijft het buikje iig mooi. Dat opgetrokken vind ik maar niets, ondanks dat ze dat qua vetheid/dikheid wel kon hebben wat minder eten, een paard met ene opgetrokken buik vind ik niets...
maar met grumpy alles oke! hij groeit momenteel heeel hard. echt bizar! zijn manen groeien ook zo erg door!!
Maar wat een toppertje, echt trots op haar. Ze doet zo haar best, is super braaf, en sta versteld van haar basis conditie. Ze moet in een verzameld drafje constant zodat mijn buitenrit maatjes naast ons kunnen stappen, maar dat houdt ze gewoon vol. Stoere pony!