[ICAMH] Aa Creek Spring Fling Show 2013

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 23:51

Wat grappig gedaan zo met dat hout. Heb je daar meer foto's van? En gefeliciteerd natuurlijk!!

flyer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 08:28

Kijk die Blaze eens gaan! :~

monnikenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 11:12

Knolselder schreef:
Verdorie, ik wist niet eens dat dit topic bestond, ik ben echt een kneusje op dit vlak...

Ik ben dan uiteindelijk met 1 paardje gegaan ipv 3. Esmeetje is overleden afgelopen week en Alec vond ik nog niet voldoende herstelt.

Dan alleen met kleine Rups, en het was meteen zijn allereerste show!
We zijn vrijdag al gegaan, zodat hij een nachtje kon wennen.
Jammer genoeg was de stress de volgende dag te merken en waren zijn flanken serieus ingevallen.
Mijn angst dat hij alle kanten zou opstuiteren (wat hij buiten de ring dus ook deed) bleek ongegrond, want meneer gedroeg zich in de ring zeer beschaafd! Nochtans hadden we niet genoeg geoefend, wat een natuurtalent :D
Maar hij was dus wat ingevallen en hij stond daar als kleinste en fijn jaarlinghengstje tussen jaarlingen die groter en struiser waren.
Hij werd een keertje 5e en een keertje 4e (van de 5).
Maar hij heeft mij dus uitermate trots gemaakt door ZO flink te zijn, tegen al mijn verwachtingen in!

De volgende dag had hij gelukkig veel beter gegeten en was hij weer mooi voller.
Dat resulteerde in een 1e en 2e plaats in de grote Libertyreeks! Amai, ik ben zooooooo fier en trots op hem! Gelukkig hebben we hem kunnen vangen, want het was dus de eerste keer voor alles _O-

Later op de dag werd hij dan ook nog 3e in de effenkleurige reeks. Daar hebben we nog eens goed geoefend en nu heb ik ook ontdekt hoe ik dat halsje er beter uit kan krijgen :P

Ik ben dus SUPERDEDUPER fier op Rups! Maakt mijn helse week toch een beetje goed.

Oh ja: Ik ben met mijn lompe kop mijn fototoestel vergeten... |o Als iemand enkele leuke foto's heeft getrokken van een vos jaarlinghengstje... Please???

Was dat dat hele kleine vosje=
Als het goe dis heb ik er een zooi van uit de liberty in ieder geval.

Annebet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 11:57

woeps... nog maar net wakker :o

Voor ons is het ook een zeer geslaagd weekend geweest!
Zaterdagavond was meer dan geslaagd met ons vake die iets later in de tent wel 20x keer herhaald heeft "ik heb teveel gedronken". Wat ook zo wel was :P
Ik ook wel en heb dus ook niet veel gemerkt dat het eigenlijk best wel ijskoud was om in een tent te slapen :o :P

Verder heeft de Stip zich weer laten horen! Hij heeft gebruld en bijna elk paard besprongen dat hij passeerde. Thuis is hij de braafheid zelve, hier ontpopte hij zich tot een lastige bulldozer. Gelukkig is hij in de ring perfect braaf en laat hij zich super showen. Spijtige was wel dat hij de dag ervoor een accidentje heeft gehad op de trailer waardoor zijn voorbenen gevoelig waren. In het bewegen niets van te zien maar er aankomen was niet mogelijk, we hebben dus moeten goed zetten enkel aan het touwtje, wat nog redelijk goed ging. Met hem ben ik zelf in de lvl 1 1x 2de en 1x 3de geweest, en met Sander net hetzelfde resultaat in de lvl 2. Stippie heeft dus 2x mogen meedoen aan het grand championship maar daar heeft hij, terecht, niets gewonnen.
In de kleuren werd hij 4de, net voor Picasso die ik inderdaad meer op zijn achterbenen de stoere man zien uithangen heb dan wat anders :P Vond hem echt grappig, zo klein en fijn en zo de man uithangen :P
Vake heeft hem in de kleuren geshowd en hij is het helemaal niet gewoon om de Stip te showen en al helemaal niet zonder aan zijn benen te mogen komen, dus dat was zeker en vast ook super goed gedaan!
Verder was de Stip ook te herkennen aan zijn ontembare manen! Voor degenen die het nog niet weten waarom ( heb de vraag dit weekend namelijk heeeeel dikwijls gekregen ) zijn manen waren bij de vorige eigenaar te ver weggeschoren en omdat we vorig jaar dicht bij het showseizoen zaten, had ik besloten om ze dat seizoen telkens zo opnieuw te scheren, anders stond hij telkens met een stuk fjordencoupe in de ring. Deze winter heb ik het laten bijgroeien en nu begint het te gaan overhangen, maar naar de verkeerde kant omdat er net op die plaats een weerborstel zit!
Ik heb al vanalles geprobeerd en ik hoop dat als ze nog langer zijn, dat ik ze aan de juiste kant gelegd krijg. :)

En dan de Mitchell.
Mitchell is vorige zaterdag pas gecastreerd, maar omdat hij zo goed herstelde, heb ik hem toch maar meegenomen. Een goede keuze geweest want hij werd 2x Reserve grand champion junior gelding lvl1.
Persoonlijk denk ik dat het net beter kon want ik heb hem rot rot rotslecht geshowd :o Maar goed, uiteindelijk ben ik wel heel blij met dit resultaat hoor! En nog meer blij met mijn keuze om hem toch te laten ruinen!

En verder heb ik nog EBF SH Call me Madame geshowd voor Stal Truyenhof in de lvl 1 met een 1ste en een 2de plaats al resultaat. Een pittige tante is dat zeg!

Ben ook benieuwd naar foto's! Al weet ik nu al dat ik beschaamd ga zijn voor de stippie zijn manen :o :P

Het paardje waar ik dit weekend nog meer verliefd op geworden ben dan ik al was, is zonder twijfel Classy van Marije! Ik vind haar zo zo zo mooi!

En bij deze ook weer de complimenten aan de organisatie! Alles was meer dan dik in orde! Waarvoor dus proficiat en ook bedankt! +:)+

Knolselder

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 12:23

monnikenburg schreef:
Knolselder schreef:
Verdorie, ik wist niet eens dat dit topic bestond, ik ben echt een kneusje op dit vlak...

Ik ben dan uiteindelijk met 1 paardje gegaan ipv 3. Esmeetje is overleden afgelopen week en Alec vond ik nog niet voldoende herstelt.

Dan alleen met kleine Rups, en het was meteen zijn allereerste show!
We zijn vrijdag al gegaan, zodat hij een nachtje kon wennen.
Jammer genoeg was de stress de volgende dag te merken en waren zijn flanken serieus ingevallen.
Mijn angst dat hij alle kanten zou opstuiteren (wat hij buiten de ring dus ook deed) bleek ongegrond, want meneer gedroeg zich in de ring zeer beschaafd! Nochtans hadden we niet genoeg geoefend, wat een natuurtalent :D
Maar hij was dus wat ingevallen en hij stond daar als kleinste en fijn jaarlinghengstje tussen jaarlingen die groter en struiser waren.
Hij werd een keertje 5e en een keertje 4e (van de 5).
Maar hij heeft mij dus uitermate trots gemaakt door ZO flink te zijn, tegen al mijn verwachtingen in!

De volgende dag had hij gelukkig veel beter gegeten en was hij weer mooi voller.
Dat resulteerde in een 1e en 2e plaats in de grote Libertyreeks! Amai, ik ben zooooooo fier en trots op hem! Gelukkig hebben we hem kunnen vangen, want het was dus de eerste keer voor alles _O-

Later op de dag werd hij dan ook nog 3e in de effenkleurige reeks. Daar hebben we nog eens goed geoefend en nu heb ik ook ontdekt hoe ik dat halsje er beter uit kan krijgen :P

Ik ben dus SUPERDEDUPER fier op Rups! Maakt mijn helse week toch een beetje goed.

Oh ja: Ik ben met mijn lompe kop mijn fototoestel vergeten... |o Als iemand enkele leuke foto's heeft getrokken van een vos jaarlinghengstje... Please???

Was dat dat hele kleine vosje=
Als het goe dis heb ik er een zooi van uit de liberty in ieder geval.

Ja dat is em!

flyer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 12:30

Gefeliciteerd met je mooie resultaten Annebet!
En ook ik hoop dat er nog een paar mooie foto's gemaakt zijn van Passion en de woeste Picasso :+
En verder idd prima georganiseerd,vooral Claudia vond ik top die een beginner zoals ik steeds precies verteld wat te doen..Gewoonlijk showt Linda mijn paardjes altijd maar had dit jaar besloten om zelf ook maar eens de ring in te gaan dus ik kon die hulp goed gebruiken :j

Annebet_

Re: [ICAMH] Aa Creek Spring Fling Show 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 12:34

En was het voor herhaling vatbaar Anja? :D

flyer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 12:37

Annebet_ schreef:
En was het voor herhaling vatbaar Anja? :D

Weet ik nog niet...ik moet nog veeeeel oefenen dan!

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 12:41

ik vond idd de begeleiding ook echt super, complimenten voor de organisatie

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 12:49

gefeliciteerd allemaal , met jullie mooie resultaten, annebet jij ook , super toch, die Mitchell ook, net z'n ballen kwijt en dan toch zo presteren, super, helaas kon ik er niet bij zijn en heb ik mijn man met 2 verzorgstertjes op pad gestuurd, ik kreeg toch al verschilllende pluimen op de hoed van Tess, dat ze het zo goed gedaan heeft, echt een gouden meisje voor mij +:)+ ik was thuis gebleven voor de bevalling van glowy, maar helaas, vandaag zit ze op dag 344 en nog geen veulen

flyer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 12:58

Toch wel top van je man hoor Jolanda,om dan te gaan terwijl hij er volgens mij zelf niet zoveel mee heeft dacht ik?
En Glowy houd je wel lekker bezig zeg 8)7

Tosadog

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 12:59

Iedereen gefeliciteerd, het klinkt als een supergezellig weekend! Mooie fotos van jou Sap, en idd wat kan die Blaze gaan. Ik vind Nels superchique met jou ook netjes in pak en met hoed! +:)+
Ben benieuwd naar fotos!

flyer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 13:33

Stoer doen is leuk maar moe dat je er van word! :z

Afbeelding

Annebet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 13:35

Ik denk dat dat een algemeen beeld is van vandaag van de deelnemende paardjes! :D
Zag al een foto van Bianca passeren op fb waar de paardjes lagen te snoezelen, en hier liggen ze ook languit te genieten van het zonnetje op hun bol! Toch belangrijk dat ze zo kunnen ontstressen na een show!

Tosadog

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 14:16

Hahaha..Picasso, zo'n stoere vent op show maar ondertussen nog gewoon een baby..heerlijk, het is net of ie ligt na te denken over gisteren.. :D

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 14:25

hier net zo, macy gilde daar alles aan elkaar en nu ligt ze languit in de padock

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 15:08

Ik ben nog niet helemaal bij men positieven, maar iedereen proficiat met de resultaten!!!!!!!
Ik ben wel reuze benieuwd naar de foto's :)

wij hebben ook een geslaagd weekend gehad maar ben de tel even kwijt bij de Reserves, in totaal 4 Grand Champions en enkele Reserves, ik schat ook zo'n 4.

Ben bont en blauw voor diegene die niet weten wie ik was, diegene die languit op haar buik lag in de ring nadat hij me 2 keer in de ere ronde geslaan had.

Ben stikkapot, heb gezwollen benen, denk dat het is omdat ik de nachten zo koud gehad heb.

Dit was onze kanjer, met héél veel schrik begonnen in de ring met mij en gisteren liep hij zo de ring in zonder schrik dus hij heeft enorm veel deugd aan deze show gehad!
Meet MODELLO STR PHANTOM GENTLEMANN JIM (vorig jaar European Supreme Champion Amateur)

Ben echt zo tevreden met de Spring Fling Show! alleen was er weinig Spring aan dit jaar :')

Afbeelding

Afbeelding

minidriving

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 16:43

Iedereen gefeliciteerd

Ja weet nog steeds niet de gezichten achter veel bokkers hier,

Zelf een erg goede show 4 x 1e en een x 3e
Em pas pezula heeft alles in de driving gewonnen zooooo trots :-) :-)

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 16:44

goed gedaan suus +:)+

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 16:52

Toppertje is het Susan!

Audrey ook gefeliciteerd :(:) hoop dat je benen snel wat beter voelen

Hier zijn ze ook dood :') gisteren lagen ze al voor pampus

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 16:56

gefeliciteerd susan erg goed gedaan

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:06

Iedereen gefeliciteerd met de resultaten!

Zelf ook een geslaagde show gehad, was erg blij met de reserve grand champion lv 1 van Echo en natuurlijk heel trots dat Anne Marije en Rebel de Youth Supreme bij Alison Johnston won.

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:16

ik zal me eens melden hier, iets met mosterd na de maaltijd :D

ik heb me opperbest vermaakt dit weekend, leuk om iedereen te ontmoeten en als klap op de vuurpijl een rondje met nelson gedaan, mijn weekend kon niet meer stuk :D

voor wie het niet weten, ik was die doos die met Marije mee was :+
hopelijk heb ik me niet zo erg misdragen dat ik niet weer mee mag :=

Annebet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:18

Haha, Dana, ik denk dat de meesten nu wel weten wie je bent :D
Fijn om je te ontmoeten ;)

En een hele gelukkige verjaardag gewenst *\o/*

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:20

die heb ik na alle borrels van afgelopen weekend maar een paar dagen uitgesteld :=
toch bedankt!