Bedankt voor de anwoorden en de wisselende reacties!
Wil wel even kwijt dat ik het heel leuk vind hoe jullie je meningen neer zetten en onderbouwen, ik snap een ieder zijn reden en argument ook heel goed en voel me beslist niet aangevallen op de wellicht 'minder leuke' reacties. Kan me goed vinden in jullie mening en ben blij dat het op een leuke manier gezegt wordt, bedankt ervoor!
Het is en blijft natuurlijk een gok, zelf zitten we in de friezen en in de barock pinto's en ik weet dat een dekhengst niet zomaar opstal staat..
Ik weet waarmee ik kom, het verschil met mijn hengstje en jullie paardjes is duidelijk, maar ach we staan dan ook niet voor niets in de basis rubriek
Maar we gaan het zien, ik kom met niets dus het kan nooit minder worden
En indd, het is voor mij ook gedeelte fun hoor. Wat al is gezegt, het lijkt me heel leuk om hem te laten zien, ookal zal hij niet volledig aan het plaatje voldoen, ik ben toch erg benieuwd wat de jury en jullie van hem vinden.
En wat het ook gaat worden, een leuke en gezellige keuringsdag is altijd mooi meegenomen!
Is hij ook weer een hele ervaring rijker en ik ook!
Ik heb zelf wel een mini merrie, een twentertje van 70 cm.
Zou in de toekomst graag een veulentje bij haar willen maar niet van deze hengst
Hij zit op een meter, ik neem liever geen risico's en ga voor een kleine hengst voor haar. Kan ik 6 april al mooi wat rond gaan kijken voor mooie mannen haha!
Zij staat ook ingeschreven bij het stamboek maar is helaas papierloos.. Wil zeker wel een veulentje bij haar maar of ik echt voor het stamboek ga fokken dat durf ik niet te zeggen.. Het moet tenslotte wel wat toevoegen..
Maar goed, dat is voor latere zorg 
Scheer ik trouwens de sokken er ook af?! Kreeg een pb met een foto waarop ik zag dat er geen sokken meer aan zaten.. Ook een basis hengstje..