Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar zou het kunnen, of zouden jullie het niet doen? Ik ga er niet mee fokken, dus de papieren zijn eigenlijk niet zo belangrijk voor me, als ik maar weet dat die goed gezond is
JudithO schreef:Een wormenkuur varieert sterk in kosten. Je hebt ze voor zo'n 8,- maar dat kan al snel oplopen tot zo'n 22,-. Ik heb het geluk dat die van mij alleen reageren op de duurste, dat heb je niet voor het uitkiezen.
Inenten kost hier 18,50. Maar daar komen ook nog voorrijkosten bovenop, die zijn vrijwel altijd hoger dan de kosten van de inenting zelf. Tenzij je natuurlijk naar de kliniek gaat met je paard.
heel erg bedankt in iedergeval voor je antwoord
!
Niet omdat ik je weg wil jagen uit mijne ofzo hoor, maar dit heeft niet echt iets met vrijheidsdressuur te maken Simone_97 schreef:Hallo,
ik hoop dat ik hier nog mag reageren.
Dit leek mij het goede topic voor mijn vraag, maar ik kan het ook fout hebben...
Weet iemand een online shop speciaal voor vrijheidsdressuur?
Alvast bedankt.
carmenbrum schreef:Simone_97 schreef:Hallo,
ik hoop dat ik hier nog mag reageren.
Dit leek mij het goede topic voor mijn vraag, maar ik kan het ook fout hebben...
Weet iemand een online shop speciaal voor vrijheidsdressuur?
Alvast bedankt.
Hoezo, wat denk je allemaal nodig te hebben voor VD?
Een clicker en brokjes is genoeg hoor! Clicker hoeft zelfs niet eens! Een zweep is misschien handig, maar wat denk je nog meer nodig te hebben?
> Onze Shet heeft al 3 keer zijn weide gesloot of over
LoveSchleich schreef:Simone_97, het geeft echt niet hoor!! Maakt mij niks uit, je kan eens op de site van e-nalanta kijken , echt super goede site! Of je kan eve of jesse mailen, zitten ook op bokt , hier is de site:
http://www.everyoneweb.com/NALANTA/
dancer, ja dat wil ik gaan doen
)
Maar ik heb er eentje op mp gevonden die ik toch wel erg lief vind:
( ik ben een echte leek op shetlander fok gebied) Ik vind hem op de 4e foto beetje raar staan, of komt dat gewoon door het grazen? In z'n wintervacht lijkt hij net een beertje
Over t stamboek kan ik niets zeggen.