Cheveyo en Wannie ,The AMHA Boy's in Zeeland

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Twinklestar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-12 21:46

Zal van het weekend wel eens nieuwe foto's maken van de boys hoor :j .

Eigenlijk zouden ze allemaal eens lekker in bad moeten, ze zijn me toch een partij stoffig zeg :roll: .

En Meesje en Sientje groeien dicht :\ , die halen een keer diep adem en hoppaaa........weer een kilo er bij :')
Ik denk dat ik ze allebei maar weer naar jou breng San, dan vliegen de kilo's er af als ze Wynn zien :P .

mini1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 22:41

Jaaaa, dat gaat helemaal super worden!! :j :j

Je mannetje kwam vanmiddag nog gezellig bij ons op de koffie, o nee, op de ijsthee :D , Ron en ik lagen in de luie stoelen ... helemaal NIETS te doen :+ :+

En ja, weer hoog tijd voor foto'sssss *\o/* *\o/*

Twinklestar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-12 22:48

Heb het gehoord :D , als hij overal zo verwend word tijdens het werk kan hij des te meer aan de stallen doen.........energie zat :+

Niets doen ??...............helemaal niets ?? >;) .......:wow: .

Dat wil ik ook ^) , ben al de hele week aan de grote dorpshuisschoonmaak :roll: ...geen pretje met dit weer :n .

Morgen gaat het weer beginnen, frietjes, biefstukkies, salades......hoppaaa....daar gaan we weer :+ .
Maar het is goed voor de centjes he...........potje is nu helemaal leeg :\ .

Genieten jullie er nog maar lekker van hoor, het is jullie gegund :j +:)+ .

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 22:53

Jij hebt paardjes tekort hoor :oo Ik ging er snel een paar bij kopen! :D Het ziet er prachtig uit, complimenten aan beide.

Twinklestar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-12 22:58

Bassenqua schreef:
Jij hebt paardjes tekort hoor :oo Ik ging er snel een paar bij kopen! :D Het ziet er prachtig uit, complimenten aan beide.

_O- _O-

Het zijn maar 4 stalletjes hoor :+ .
En laat ik nou toevallig al 4 paardjes hebben :') .

Hopelijk volgend jaar nr. 5 als Meesje drachtig blijkt te zijn. :):)

:oo oliebol dan kom ik al een stal te kort :\ ......... :)* oh Ceeeeheeeeees....... _O- Y;( :+

mdr

Re: Cheveyo en Wannie ,The AMHA Boy's in Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 11:55

Ik ga dit topicje ook volgen hoor! (want ik wil wel weten wat Seluutjes halfbroertje zo allemaal uitspookt hé :D).
Wat zullen je boxjes mooi worden zeg! Echt prachtig! Ja, het zullen daar echte luxepaardjes zijn bij jou ;-)

Twinklestar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-12 20:45

Hoi mdr :wave: ,

Sorry voor de late reactie :o , was even druk druk druk :+ .

Dank je wel voor de complimenten :D .

Ik denk dat ze alle 4 wel wat ster-allures zullen krijgen straks :') , ik kan niet wachten :D .

De bouw vordert nu niet zo snel, het komt op de weekenden aan nu het werken weer begonnen is :roll: .
Maar het komt goed hoor :j .

En wat spookt Seluutje eigenlijk allemaal uit ? ;)
Leuk hoor , die familiebanden :j .

Binnenkort komt een vriendin van mij wat mooie foto's maken van alle paardjes zodat ik eindelijk de website op kan zetten :):) .
Natuurlijk zal ik die ook hier plaatsen :))

:wave:

mini1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 21:40

Vriendin meldt zich.... ik kom foto's maken... maar of ze ook mooi worden...??? _O- _O- Aan de paardjes zal het niet liggen, maar die fotograaf hé.... maar ik ga mijn stinkende best doen!! *-:)

Hoi mdr, hoorde dat er nog een mooi blond merrietje bij jullie staat...??? Hoe is het met haar??? <3

mdr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 10:42

Met Seluutje gaat het allemaal prima hoor! Meneer doet hard zijn best in mijn vierspannetje en momenteel loopt hij zalig met zijn kudde merries op de wei. Een van zijn merries heeft een veulentje en het is echt schattig om hem daarmee bezig te zien, zo lief! Dat goedzak zijnde heeft hij bij San geleerd, van Wynnie! De foto's van toen, van Selu en Wynn, zo doet Selu nu met mijn veulentje Spotty. Dus ja, ik ben echt zo blij met mijn super jongen! Hij heeft alles wat hij wil, hij is mooi, lief en super braaf!

Hey Gerda, ja, ik heb Baika momenteel bij mij staan! Wat een mooie merrie is dat toch! Ik ben erg benieuwd naar de combinatie tussen haar en Bon. Als het een perlino of cremello hengstje wordt, dan ben ik direct verkocht ;-)

mini1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 23:06

Ja, ze was als veulen al een knappe (en lieve!!) meid, was er helemaal verliefd op, had haar nooit moeten verkopen.... maar als je alles van te voren wist... Soms ga je gewoon grandioos de mist in en laat je mensenkennis je even in de steek... Voor mij heet ze nog gewoon Loesje (van Fabulous :D ), de naam Baika heeft ze gekregen van diegene aan wie ik ze verkocht had. Heeft ze het naar haar zin bij haar nieuwe baasje? Als diegene nog veulenfoto's wil van Loesje, mag hij/zij altijd contact met me opnemen hoor! :))

Gaaaaf vierspan!! Ik ga het mennen ook weer oppakken, maar ja, tijdgebrek, maar moet er gewoon tijd voor maken!! +:)+

Twinklestar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-12 09:34

Gerda, jij gaat echt wel mooie foto's maken ! ~~}> :D .
( Als ik de rit op Larissa overleef := :+ ).

Oh ja, Loesje / Baika <3 wat een mooi en leuk merrietje is dat :j .

Ger, zodra ik een passend minituigje gevonden heb gaan we Meesje beleren := , kunnen we ook samen gaan mennen :):) .

En tijd hebben we niet, tijd moet je maken. ;)

Idd echt gaaf dat vierspan mdr +:)+ .
Ik hou het straks maar bij 1 tegelijk voor de sulky , lijkt me veiliger op mijn leeftijd :+ .

Wynn heeft gewoon een super karakter en geeft dat gelukkig ook door aan zijn kinderen , Cheveyo is ook zo onverstoorbaar en lief <3 .
Hopelijk krijgt Meesje volgend jaar ook zo'n gaaf veulentje van Wynn. :):)

blossom1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 17:48

mini1970 schreef:
Ja, ze was als veulen al een knappe (en lieve!!) meid, was er helemaal verliefd op, had haar nooit moeten verkopen.... maar als je alles van te voren wist... Soms ga je gewoon grandioos de mist in en laat je mensenkennis je even in de steek ....................

Sorry, maar wat is dit nu voor een flauwe opmerking? Er staat toch nergens vastgelegd dat ik mijn paardjes nooit meer mag doorverkopen? Wij hebben een behoorlijk heftige 1,5 jaar achter de rug met een zware burn-out van mijn man en voor mijzelf met emotioneel beladen behandelingen in het ziekenhuis. Dit is 100% de reden geweest waarom wij er helaas voor hebben moeten kiezen Baika te verkopen (en er hebben tijdelijk ook nog andere paardjes te koop gestaan). Dit was geen makkelijke beslissing voor mij, Baika is idd een super lief merrietje. Ze is dan ook niet zomaar naar de 1e de beste koper gegaan en ik heb heel hard mijn best gedaan om een super goed huis voor haar te vinden. Ze is dus zeer, maar dan ook zéér goed terecht gekomen, bij hele lieve mensen met een groot hart voor hun paardjes en ik heb daar vrede mee. Ik begrijp dus niet zo goed waarom je deze uitspraak doet op een openbaar forum, terwijl je nooit bij mij naar het achterliggende verhaal hebt geïnformeerd.

@Twinklestar: sorry dat ik hier even mee kom binnenvallen in jouw topic, maar ik wilde graag mijn kant van het verhaal geven op deze opmerking. Leuke kudde heb je zo bij elkaar en je stallen worden vast ook super gaaf! Mazzel dat je die mini-wanden hebt kunnen overnemen van Gerda, die zijn idd erg mooi!

@MDR: Ik hoop dat er volgend jaar een heel mooi veulentje geboren mag worden uit de combi Bonfire / Baika. Ik ben heel erg benieuwd en duim hard mee dat de dekking gelukt is.

mini1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 20:57

Kit, jij gaat de rit zeker overleven, ik heb Larissa nog wat extra haver gegeven voor de cross morgen op de Meerkoet, ik raad jou aan hetzelfde te doen (mueslireep volstaat ook) :D :D :D

Ook morgen maar eens hier kijken voor een tuigje, ik heb hier vast nog wel wat liggen om haar alvast te laten wennen, eh.... met xxl singel??? :+

Annelies: ik ga hier op andermans topic verder niet op in, behalve dan dat ik niks flauws vind aan mijn opmerking, waarheid is niet altijd leuk, vervelend wat er allemaal gebeurd is in je thuissituatie, maar dat kon ik allemaal niet weten en je had ook mij kunnen informeren en mij de in gelegenheid kunnen stellen haar terug te kopen, dat lijkt mij de juiste weg, niet andersom. Maar heel blij dat ze een superplekje heeft, dat is het allerbelangrijkste en jij heel veel geluk met je nieuwe paardjes en je gezondheid en die van je man.

Kit, ik zie je morgen, kan je gelijk kennismaken met de chipper en veulens helpen vasthouden :D :D

Twinklestar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-12 21:47

Cross????? :? ..........je had het over een stapritje ! -O- _-:( ( grmbl......ik heb geen cap, geen bodyprotector en geen conditie :roll: , Morgen doos mueslirepen halen :') )

XXL singel is zeker nodig voor Mees hoor, :roll: die word dik van de lucht.

*\o/* Ik mag de veulies vasthouden.........jeuhhhhhhhh :+ .
Jij blijft zeker op veilige afstand staan kijken ? >;)

@ Annelies, er zijn door Gerda geen namen genoemd en als jij hier geen reactie op had gegeven had niemand hier er verder over nagedacht.
Het was beter geweest om jouw reactie per pb naar Gerda te doen.
Wel bedankt voor de complimenten, ik ben ook erg blij met mijn paardjes en mijn stalletjes :)

Gerda , tot morgen := .

mini1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 22:05

Jaaa, we stappen naar het crossterrein toe.... en weer terug.... :D :D Cap ligt al klaar, conditie heb ik ook voor je en jouw afgetrainde body needs no protection... ~~}> ~~}>

Heb nog Fries tuig van Nielis.... zou dat passen???? :P

Jij mag veulies vasthouden, ik maak filmpjes voor YouTube _O- _O- _O-

Twinklestar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-12 21:01

Zo hehe, pfffffff wat een dag :roll:

Was de bedoeling om vanmiddag lekker te gaan rijden met Gerda.......
Eerst een poos gewacht op de chipper die de veulens kwam chippen ( en die waren best een beetje dapper hoor :(:) ) en daarna lekker paardjes gepoetst en gezadeld voor een ritje.

Eerst maar eens in de bak om even aan elkaar te wennen :D

Afbeelding

Afbeelding

Ging best goed dus wij lekker naar buiten , heerlijk gereden maar toen we het erf weer op kwamen :oo grote schrik ineens bij Larissa en fijn aan de kletter :roll: .
Ik werd gelanceerd tegen een boom ^) en ben nu beetje beschadigd hier en daar :\
Ambulance kwam heel snel en heeft me verbonden maar ik moest maar een poosje rustig stil blijven liggen.........

Afbeelding

Nou ja, ik en stil blijven liggen, dat gaat hem niet worden natuurlijk :n

Afbeelding

En zo eindigde mijn rit met Gerda :D

( bij deze actie zijn noch de paarden, noch de mensen gewond geraakt)

Gerda heeft nog een filmpje gemaakt van mijn herrijzenis maar die is echt te erg := :') en ik weet gelukkig ook niet hoe die geplaatst moet worden _O- .

Ger, bedankt voor een heerlijke middag :') , doen we gauw nog eens een keer :j

edit waarom die foto's nou ineens weer zo klein zijn ? 8)7
Laatst bijgewerkt door Twinklestar op 09-08-12 21:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 21:04

Hahahaha Kitty _O- Nou fijn dat het leuk was :D

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 21:25

_O- _O- _O- _O- _O- hilarisch,ik had er wel bij willen zijn,hebben jullie t wel droog gehouden :+ :=

Twinklestar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-12 21:28

Heb net alle 3 mijn tena's uitgewrongen en op de oven gelegd om te drogen .
Had er expres 3 op elkaar aan gedaan maar die begonnen nu toch wel te lekken hoor :\

mini1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 21:37

Whaaaaaaaaaaahaaaaaaa _O- _O- _O- _O- _O-

Ruikt je haar nog naar curry???? Mmmm, je rook echt naar frikandel speciaal, kreeg honger van je :Y) Jammer dat ik geen tomatenketchup in huis had, dan was het nog echter... :=

Goh, herbruik jij je tena's??? Goed idee eigenlijk, die dingen kosten een vermogen!!

Twinklestar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-12 21:47

Ik krijg geen spierpijn in mijn benen maar wel in mijn buik.........van het lachen _O- _O- .

Tjonge wat heb ik een lol gehad zeg ! :D .

Cees snuffelde wel een beetje aan me maar die dacht vast dat het mijn nieuwe curry-deo was :9 :') .

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 21:52

kan je die foto's niet groter plaatsen????

ik vind het ook de gouden tip van die tenaa's,ik ga ze ook herbruiken,met al deze kosten moeten we op alles besparen,heb je nog meer tips???? :)*

Als je er ook een uitje bij had gedaan,had Cees je vast zo opgepeuzeld :=

Twinklestar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-12 22:00

Foto's groter lukt niet :? , normaal zet photobucket de foto's meteen op het goede formaat , heb ik ook aangevinkt, maar dat doettie nu niet _-:( .

Nog meer tips om te bezuinigen ?...........niet met Gerda gaan paardrijden :') .

Soms vind Cees mij om op te vreten <3 , maar soms wou hij dat hij me opgevreten had }> :roll: _O-

Oh Ceeeeeheeeeees, ik vind Bees zoooo leuk en Larissa is zoooo lief O:)

:=

mini1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 22:08

Fotoformaat is mijn schuld.... :o :o Moest ze verzenden met mijn Iphone, dus heb ze in klein formaat verzonden...anders duurt het een eeuwigheid... :P :P

Zal Denise mailen dat je Larissa gekocht hebt.... :D :D Ik heb je foto waar je op de grond ligt op Facebook van Kelly gezet....heb nog niks gehoord.... Denk dat ze nu met gierende banden onderweg is naar het vliegveld om naar huis te komen.... _O- _O-

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 22:11

oh gemeen ben jij sis }> arme Kelly :(:)
ben je nog zen trouwens????? O:)

hmm die Kit verandert ook steeds van smaak zeg,eerst was het nog Blonde :P