mini1970 schreef:Ja, ze was als veulen al een knappe (en lieve!!) meid, was er helemaal verliefd op, had haar nooit moeten verkopen.... maar als je alles van te voren wist... Soms ga je gewoon grandioos de mist in en laat je mensenkennis je even in de steek ....................
Sorry, maar wat is dit nu voor een flauwe opmerking? Er staat toch nergens vastgelegd dat ik mijn paardjes nooit meer mag doorverkopen? Wij hebben een behoorlijk heftige 1,5 jaar achter de rug met een zware burn-out van mijn man en voor mijzelf met emotioneel beladen behandelingen in het ziekenhuis. Dit is 100% de reden geweest waarom wij er helaas voor hebben moeten kiezen Baika te verkopen (en er hebben tijdelijk ook nog andere paardjes te koop gestaan). Dit was geen makkelijke beslissing voor mij, Baika is idd een super lief merrietje. Ze is dan ook niet zomaar naar de 1e de beste koper gegaan en ik heb heel hard mijn best gedaan om een super goed huis voor haar te vinden. Ze is dus zeer, maar dan ook zéér goed terecht gekomen, bij hele lieve mensen met een groot hart voor hun paardjes en ik heb daar vrede mee. Ik begrijp dus niet zo goed waarom je deze uitspraak doet op een openbaar forum, terwijl je nooit bij mij naar het achterliggende verhaal hebt geïnformeerd.
@Twinklestar: sorry dat ik hier even mee kom binnenvallen in jouw topic, maar ik wilde graag mijn kant van het verhaal geven op deze opmerking. Leuke kudde heb je zo bij elkaar en je stallen worden vast ook super gaaf! Mazzel dat je die mini-wanden hebt kunnen overnemen van Gerda, die zijn idd erg mooi!
@MDR: Ik hoop dat er volgend jaar een heel mooi veulentje geboren mag worden uit de combi Bonfire / Baika. Ik ben heel erg benieuwd en duim hard mee dat de dekking gelukt is.