Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Letsdunit schreef:Dank voor de felicitaties, kado heb ik vanmorgen al uitgepakt en ik zag een errug leuke deutsche classic dus misschien dat ik mezelf maar ga trakteren hahaha.
Stippies schreef:Wat leuk dat je komt fotograferen Lauke!
En Rizzie zijn toppie weg, he wat jammer, nou ik vind je oplossing met zo'n ribbon een hartstikke goed idee![]()
Bedankt Jolanda, voor het plaatsen van een foto, leuk trouwens, heb je nog meerWant mijn aaaaalllerliefste heeft slechts 5 x op het knopje gedrukt van het fototoestel (alleen in de theaterklasse) waarvan 4 van een heeeele grote afstand, dus tja.......
![]()
Daarom ben ik ook blij dat er mensen zijn als Lauke en Jolandje en Sandra30huppeldenogwat etc., want daar kan ik dan toch nog wat glimpen opvangen van m'n viervoeters![]()
![]()
En de andere dames krijgen het nog druk lees ik met het voorbrengen! Leuk hoor. En super om te lezen dat jullie altijd wel een handje willen helpen indien nodig, dat is toch geruststellend voor de minder ervarenen onder ons