Goofy schuurt normaal ook nooit, als ie het wel doet dan alleen aan de zijkanten van zijn staart. Ik geloogf dat de pony's bij mij op stal gewoon een beetje vreemd zijn
lucky's staart is ook ongelovelijk dik, maar ik vlecht hem niet want dan verwacht ik de volgende dag een pony zonder staart, ga wel een keertje ( over 2 weekjes ofzo ) anti bijt halen, dan elke keer bij alle poowns spuiten, Bella doet het ook vreselijk! haar hele staart is nu nog maar een halve spriet.
nee ik doe gewoon hoofdstel, neusriem zit niet in de weg en het kan prima helen, vrees alleen dat ze nog verder gaat en dat het helemaal gaat bloeden.. als ze door het draad heen komt.
Wat raar! Bij ons op kramer hebben ze voor de deken-bijters een soort bakje aan de onderkant van het halster, wellicht helpt het ook met schuren aan d'r mondje? Ze kunnen gewoon drinken en eten.
ik moet hooi overbrengen van hot naar her, ( 2 straten verder ) omdat hij het alleen bij Gaya en Gina heeft, en daar zorgt hij wel voor dat ze eten krijgen + brokken
maar nee sanne mag zelf voer kopen, dat doe ik wel met alle liefde hoor, zakken waren nu goedkoop dat wel. maar word er gewoon niet goed van.
wie gaat nou het nieuwe topic maken ? omdat er werd toch gezegd dat mensen die langer in het topic zaten het topic eerder mogen maken ofzo ? maar goed als het al aan sanne is belooft is dat ook goed ! alleen dat moeten we nu wel beslissen anders wordt dat weer op het laatste moment gedaan.