Heb een lange dag gehad, bijna geen pauze, langer doorgewerkt.. vanavond geholpen met stallen schoonmaken (wanden/tralies) morgen eerder beginnen op het werk en 's avonds bij een oudbijbaantje werken. En nu nog even een mail naar m'n baas..
ladylisa
Geplaatst: 14-12-10 22:53
hier sneeuwt et ook niet, verwachten ze vanavond/vanacht sneeuw dan ? donderdag verwachten ze wel veel sneeuw hoorde ik wat ben ik blij als het vakantie is..
MORGEN NAAR DIVOZA! en ben net ongesteld geworden en echt mega buikpijn en misselijk. Nu ponykamp boeken!!
Misty was vandaag nogal zenuwachtig. xD
JudithO
Geplaatst: 15-12-10 10:04
Goedemorgen!
Leine, ik vind het zo lastig om met die singel te werken, dan kan ik die teugels zo moeilijk gebruiken om andere aanwijzingen te geven naast het sturen.. Maarja, dat verschilt waarschijnlijk ook per pony En is ook nog iets van toen Punette nog zo dik was, dan verschoof die singel ook altijd zodra er ook maar een beetje druk van de zijkant kwam..
Domino, weet ik! Ik weet waar jullie 'gat' ligt, ben er alleen nog nooit geweest!
Hannemarie, Dawn met mond vol gras poseren! Wel leuke foto
haha, doe ik ook weleens hoor. al kun je die van mij gewoon loslaten, maar op het strand doe ik dat echt niet. alleen hebben wij geen mogelijkheid tot strand, hmm.