Maar wat,..als je ongechipte paardje ooit eens uitbreekt??
Ik zou zeker chippen

Rhino enting is niet verplicht,....
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
capopjekop schreef:En waar houd je anders je entingen bij? Heb je dan nog zo'n ouderwets boekje van de dierenarts?
sandra3235 schreef:Maar is dat zo dat daar niet gekeken wordt bij de slacht??
Anders hoeft er ook niet ingevuld te worden in paspoort,waar ook weer chipnummer in vermeld staat,wat voor speciale medicijnen hij/.zij krijgt,..dat je verplicht bent met zo veel tijd wachten voor consumptie,..
btw,..geen discussie,gewoon een vraag,...zou daar eigenlijk contole op zijn ???
marieminime schreef:sandra3235 schreef:Maar is dat zo dat daar niet gekeken wordt bij de slacht??
Anders hoeft er ook niet ingevuld te worden in paspoort,waar ook weer chipnummer in vermeld staat,wat voor speciale medicijnen hij/.zij krijgt,..dat je verplicht bent met zo veel tijd wachten voor consumptie,..
btw,..geen discussie,gewoon een vraag,...zou daar eigenlijk contole op zijn ???
ik heb laatst geinformeerd en kreeg te horen dat ze niet eerst zijn chip uitlezen of hij gestolen is of niet, mijn vraag was ook niet de bedoeling tot aanzet van discussie, alleen om teleurstelling terplaatste te voorkomen haha
probabeest schreef:daffiehaffie, in de openingspost en in de link staat dat deze show voor alle paardjes tot max 86cm is, dus ook zonder papier!
hij of zijn mag dus niet groter zijn!