ze zien er super uit jes, belle vind ik toch wel echt héél leuk hoor, timmy mag nog wel wat aan haar buikje werken
Bimmetje
Geplaatst: 05-07-10 09:45
whaha ja jolanda, die staat ook sinds april op dieet en sinds 2 weken 4x per week aan de longe. Ze is wel al wat afgevallen, maar nog niet zo dat het voor jullie opvalt op de foto.
Ik kijk regelmatig, maar reageer niet zoveel, wel weer een hoop leuke foto's langs zien komen! Mag Abbey ook weer even? Die was gister zo lekker aan de sjouw
Stamper vandaag, hij vertrouwt ons eindelijk zo dat we op hem mogen hangen en zitten. Nog geen foto's van het rijden helaas,maar die maken we zo snel mogelijk en dan komen ze hier wel te staan.
jolandje
Geplaatst: 07-07-10 20:11
mooie bartje en mooie foto's van mandy
wat heb je toch met stampers voorpluk gedaan? geknipt, ik vind dat altijd zó jammer, verder ziet hij er goed uit hoor
michelle_12
Geplaatst: 07-07-10 20:18
Heeft iemand anders gedaan, ik vind het ook heel jammer want eerst was hij heel mooi, en dit hoort gewoon niet bij shetlanders. Die andere had geen verstand van paarden en dacht dat hij het wel leuk zou vinden als hij wat kon zien Dit was hij eerst (veel mooier):
jolandje
Geplaatst: 07-07-10 21:25
oh ja, zoals hij op die laatste foto's is , is erg mooi, nou ja , het is niet anders he, gewoon maar weer laten groeien
Sylvia_muis
Geplaatst: 07-07-10 23:01
Wauw Mandyy, zo'n shet wil ik er nog wel bij hebben op mijn weitje Zou ook perfect in 2 span kunnen met mijn goofy
Wat zonde van Stamper zijn manen, afschuwelijk gezicht. Nu maar hopen dat ze weer net zo mooi als voorheen mogen worden