Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
imaani schreef:Denk dat het makkelijker zal zijn om met kleine paaltjes te werken dan met die grote springbalken, is minder zwaar als je ze telkens van binnen naar buiten moet sleuren.
Van zodra het lukt voor de afstand , mag je een seintje geven Audrey. Alvast bedankt.
zullen ze wel heffen volgens mij!

imaani schreef:devon04 schreef:Ik ben ook al lekekr aan het wandelen, fietsen, balkjes lopen enzo.
haha Cupido is ook af en toe net een kikker, hij springt alle kanten op haha.
Heb een vraagje balkjes lopen, doe je tijdens het longeren? Of je loopt zelf mee?
Weet dat ik met mijn rijpaard indertijd cavalletti heb gedaan.
- De balken zijn zoals de springbalken zelfde dikte en hoeveel is de afstand tussen elke balk?
imaani schreef:Ok bedankt Stef , kan natuurlijk misschien beter eerst testen , doen we ook met springen. En passen we het aan . Een groot paard heeft niet altijd dezelfde foullé en dan veranderen we de maat van de barre appel.( weet niet hoe men dit in het nederlands zegt) Denk dat iemand dit misschien wel kan vertalen in het nederlands.
Is dit met minipaardjes ook misschien zo?
[/quote]
Waren wel op maat gemaakte balkjes, maar kon ze aan de zijkanten wat hoger leggen door het hekwerk
Het is maar net wat het paardje kan, hoe oud ie is en waarvoor je hem traint 
) 
Eponastable schreef:Hier een foto gepikt van bokt.
Die ene balk voor de hindernis.
Ik ben franstalig in de paarden opgevoed dus sorry!
http://i156.photobucket.com/albums/t28/ ... G_1771.jpg