Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Meavey schreef:Misschien kunnen de ook een kampioen nieuwe jaargang en eerdere jaargang maken en ere kampioenschap alleen houden voor paardjes die al kampioen zijn geweest op eerdere keuring, en idd niet op die van die dag.

Meavey schreef:Jouw mannetje was ook mooi hoor Epona en 2A in zo'n reeks word volgende keer vast een 1ste!

Lisanfellow schreef:
Weten jullie hoe deze heet? hij had nummer 166.
Deze vond ik een leukerd!
jody87 schreef:Linda ook nog gefeliciteerd met armani's Titel!!
En nog bedankt voor de goede hulp gister!
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de uitslag van Falke...
En jou frost zag er ook goed uit epona!

merrieveulen schreef:ik dacht ook een tweede premie voor Jagdfalke ja... maar goed uitslagen zullen wel snel online komen.
qua beweging vond ik het ook nogal tegenvallen, ik heb twee dieren gezien die onregelmatig waren in het achterbeen (ene been een pas de helft kleiner dan het andere in beide gevallen), maar waarvan door de jury volgens mij niks gezegd werd.
veel dieren die de pas niet afmaakten en tien cm over hadden vóór overstappen, van die dribbelaars, dat vond ik wel een beetje zonde.
de twee die wél héél spectaculair bewogen waren beiden beslagen, éigenlijk is dat ergens ook een beetje krom natuurlijk. maar ja goed, dat is natuurlijk gewoon aan de eigenaren, ik heb in ieder geval wel gezien dat het bij de dieren in kwestie een enorm verschil maakte, ruimere passen maar vooral veel meer actie de hoogte in, wel een mooi gezicht. waar ik dan benieuwd naar ben is of die dieren het zonder beslag ook zo goed gedaan zouden hebben...
maar OK, al met al, niks (nou ja weinig, haha!) te klagen, hoop mooie paarden gezien en het was enorm gezellig.
Anne ik kan wel eventjes voor je zoeken want we hadden hem op een site zien staan.