Dorienn schreef:Dat de pony zo bij je komt liggen, betekent dat ze je super vertrouwd
Of dat je veulen verschrikkelijk dominant is, en probeert jou te pletten
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dorienn schreef:Dat de pony zo bij je komt liggen, betekent dat ze je super vertrouwd
stef schreef:Dorienn schreef:Dat de pony zo bij je komt liggen, betekent dat ze je super vertrouwd
Of dat je veulen verschrikkelijk dominant is, en probeert jou te pletten
Dorienn schreef:aangezien de ts zegt dat het op commando is, denk ik niet dat dat het geval is, maar het kan inderdaad.
Hagar_Helga schreef:Dit is niet op commando. Maar omdat we elkaar lief vinden en graag even tegen elkaar aan liggen
aerdenhout1 schreef:T.S zit 15 jaar in de paarden...ik al 40 jaar en dit kan weinig kwaad hoor! T.S ziet denk ik snel genoeg of ze dominant is of gewoon even lekker wil kroelen met baasje! Het is een mini...geen trekpaard!!!
unamie schreef:Maak er nu geen zeurtopic van.. daarvan zijn er al te veel..
Ts zegt al 15 jaar ervaring te hebben met paarden en het gaat om een kleine minipony
Nou dat klinkt erg gevaarlijk zeg
unamie schreef:Maak er nu geen zeurtopic van.. daarvan zijn er al te veel..
Ts zegt al 15 jaar ervaring te hebben met paarden en het gaat om een kleine minipony
aerdenhout1 schreef:unamie schreef:Maak er nu geen zeurtopic van.. daarvan zijn er al te veel..
Precies!! Als T.S nu haar mini's leert om tegen een boom aan te gaan plassen dan discuseren we verder.
Dorienn schreef:aangezien de ts zegt dat het op commando is, denk ik niet dat dat het geval is, maar het kan inderdaad.
als een paard gaat liggen, is dat in een kwetsbare houding. paarden zien ons als roofdieren, maar als je paard je vertrouwt, betekent dat dat hij je nog altijd als een roofdier ziet, maar dat hij weet dat je in alle omstandigheden hem geen kwaad zal doen, ook niet als hij naast je komt snurken
aerdenhout1 schreef:Tja weet je...ik vind het toch wel een heel verschil of je nu met een mini of een Arabier,K.W.P.N of ander groot paardenras of ponyras bezig bent. En ik weet het, het is en blijf een paard natuurlijk en klein of groot ze moeten paard blijven, maar een mini is natuurlijk wel een verschrikkelijk doorgefokt paardenras en lijkt best wel op een hond...qua groote dan...vind dat je daar dan ook wel een tikkie anders mee om mag gaan dan met een groter paard of pony.Anders moet je ze ook geen kunstjes leren als op een ton staan, voetje geven, spaanse pas enz.
Oei...krijg ik nu bokt over me heen??????????
sonjim schreef:Wat is er overigens verschrikkelijk doorgefokt aan een mini shetlander, want dit lijkt mij geen mini paard.