Jenkins schreef:als de shet komt te staan waar ik in gedachte hebt komt hij met nog zeker veel meer andere
Wees daar dan wel zeker van, als je het beestje koopt

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jenkins schreef:als de shet komt te staan waar ik in gedachte hebt komt hij met nog zeker veel meer andere
Jenkins schreef:oow kom op.
ik heb hier al een paar keer gezegd dat ik overal goed over na denk. en nee ik koop niet zomeer een shet, vandaar dat ik hier ook vragen stel. en natuurlijk koop ik geen shet voordat ik zeker weet dat ik een goed plekje heb.
en ik koop geen shet omdat ik geen paard kan kopen. ik koop een shet omdat ik een shet WIL.
_June schreef:Wat wordt er weer lekker overdreven gereageerd..
Jenkins wil een shet, ze hoeft niet perse te rijden en vind het gewoon leuk om met zo'n dier bezig te zijn. Dan is een shet toch ideaal?
De aanschafprijs is lager, de stallingskosten zijn lager. En ik vind het juist goed van d'r dat ze hier een topic over opent. Beter dan domweg een paard kopen zonder erover na te denken...
Maar even een nuttig stukje voor ts: een deken hoeft hij/zij niet op, hooi bijvoeren is in de winter toch wel fijn als ze op een kale wei staan, v.a. + hoefsmidkosten zijn hetzelfde als bij een groot paard. Idd wel goed opletten als ze op een 'goede' wei staan met bevangen raken.
Succes ermee
_June schreef:Wat wordt er weer lekker overdreven gereageerd..
Jenkins wil een shet, ze hoeft niet perse te rijden en vind het gewoon leuk om met zo'n dier bezig te zijn. Dan is een shet toch ideaal?
De aanschafprijs is lager, de stallingskosten zijn lager. En ik vind het juist goed van d'r dat ze hier een topic over opent. Beter dan domweg een paard kopen zonder erover na te denken...
JoyCiej007 schreef:kijk eens.......... hoef je de zoekfunctie ook niet meer te gebruiken. Nog geen 5 min. werk en een heel scala aan precies dezelfde topics.
Misschien dat mensen dan snappen dat het nogal irritant is om steeds maar weer dit soort topics tegen te moeten komen op dit subforum!
[SH] Shetlander aanschaffen
[SH] Aanschaf shetlander hoe duur?
[SH] 'ik heb geen geld voor een grote pony, dus maar een shet&quo
[SH] Ik mag misschien een shet
[SH] wordt de shet 'minderwaardig'?
[SH] wat vinden jullie hier van?
[SH] wat komt er allemaal bij kijken wanneer je een shet wilt kop
[SH] Wel of niet keuren bij aanschaf shet
[SH] Shetlander kopen waaraan denken ?
[SH] shetlander kopen..?
[SH] Hoeveel euro kwijt per maand aan shet?
[SH] Zal ik een shetlander kopen?