Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) 
LADPR schreef:Verschilt heel erg per pony, het beste kan je hem even wegen of met een meetlint ongeveer wegen. Mijn kleine van 84 cm weegt maar 150 kilo mijn grootte van 100 cm weegt iet van 385 kilo
Elke87 schreef:Wow, zijn jullie shetten serieus zo zwaar. Ik ontwormde die van mij altijd voor de zekerheid met 300 kg (had even uitgerekend hoeveel overdosis mag zijn en zat dan daarmee ook veilig).
Sinds kort geef ik hem voor 200, omdat ik mijn 2 jarige shire had gewogen en die weegt 600. Dus vind 300 voor een shet wel behoorlijk veel..
sannekeee schreef:Elke87 schreef:Wow, zijn jullie shetten serieus zo zwaar. Ik ontwormde die van mij altijd voor de zekerheid met 300 kg (had even uitgerekend hoeveel overdosis mag zijn en zat dan daarmee ook veilig).
Sinds kort geef ik hem voor 200, omdat ik mijn 2 jarige shire had gewogen en die weegt 600. Dus vind 300 voor een shet wel behoorlijk veel..
Nouw ik denk dat de DA dat ook erg fout heeft gezien. Want dik zijn ze helemaal niet en ze zijn 87 en 97 cm. hoog !!
Elke87 schreef:sannekeee schreef:
Nouw ik denk dat de DA dat ook erg fout heeft gezien. Want dik zijn ze helemaal niet en ze zijn 87 en 97 cm. hoog !!
Ja denk dat 400 kg dan idd een beetje ruim geschat is. Ik zou als ik jou was wel even oppassen dat je ze geen overdosis aan wormenkuur geeft, als je ze voor 300 tot 400 kg geeft..
Maar ze krijgen meestal ook niet alles binnen !!
Wel een hoop hoor ! Lenneke_ schreef:Teveel wormenkuur kan zeker wel kwaad, het is puur gif
Ik ontworm hem ook voor 300kg, beter iets teveel dan te weinig.