kijk maar naar die voorhoefjes.. Arm beest.. Wij hadden eerst bij onze verzorgponys ook een Mini, Harry Erg klein maar zo'n lief beestje! helaas had hij vergroeide achterbenen, maar hij kon wel goed lopen.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KBPVSGPB.jpg Lief he, hij is tot net over mijn knie, dat is uuhm 45 cm ofzo? echt mini! Hij is nu op een kinderboerderij in Italie, waar hij het onwijs naar zijn zin heeft!
edit: typfout
Laatst bijgewerkt door Annash op 02-11-07 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:foto veranderd in link
die hele kleine is een dwergje dat is een afwijking die vaak tot uiting komt in de rug dmv zwakte in het hoofd dmv waterhoofdje en in de benen dmv erge awijkingen verder zie je het vaak wel aan de bouw en zijn ze cht extreem klein
ik heb zelf ook ene echt uk van ongeveer 77 cm maar dat is met tuig gemeten dus ze zal nog wat kleiner uitvallen
Mag ik jullie er even aan herinneren dat het niet de bedoeling is dat foto's zichtbaar geplaatst worden? Ik heb inmiddels 5/6 posts aangepast. Foto's graag in een linkje.
sisco4life: Zo'n dwerg (die zwarte op jou foto) wil ik gratis nog niet hebben... Zo'n beestje is gewoon gehandicapt, en er maar mee pronken... (jij niet hoor, maar veel eigenaren)