Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sigrid_Hvj schreef:Ik rij der soms op (ik ga der zelfs voor afslanken) rijden, ik ga hem vd leren en gewoon leuke setjes kopen
En tuurlijk zorg ik voor vrienden!
lique schreef:jaaa laat ik een shetlander kopen !!! dan kan ik in ieder geval zeggen dat ik een ''eigen '' pony heb!!!!,
sorry hoor,maar als je nou een shet wou omdat je het een geweldig ras vind of er lekker mee wou gaan mennen,kon ik het nog begrijpen,maar afslanken om op je pony te kunnen rijden...toe es he!!!
Sigrid_Hvj schreef:Slotje ajb! Dit leid tot een discussie waar ik totaal geen zin in heb!!
Sigrid_Hvj schreef:lique schreef:jaaa laat ik een shetlander kopen !!! dan kan ik in ieder geval zeggen dat ik een ''eigen '' pony heb!!!!,
sorry hoor,maar als je nou een shet wou omdat je het een geweldig ras vind of er lekker mee wou gaan mennen,kon ik het nog begrijpen,maar afslanken om op je pony te kunnen rijden...toe es he!!!
Doen jullie goddomme is normaal! En lees toch is goed!! Tjesus!! Dan zie je dat ik dr hooguit op zit om te stappen omg!! En ik mag niet met jullie in discussie en donder dan ajb uit mn topic op!