Papierloze merrie laten opnemen, waar?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

rommulus

Re: Papierloze merrie laten opnemen, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 11:38

ik ook Haha!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 11:46

elinax21 schreef:
geen papier zegt natuurlijk niet dat ze goed genoeg is of niet Lachen ik heb ook een prachtige papierloze shet ( even opscheppen Haha! ) . volledig shet gefokt maar fokker heeft er helaas geen papier bij aangevraagd. had met haar ook graag keuringen gelopen. ben benieuwd wat stamboek te zeggen heeft

Hier het zelfde. Dennis is ook 100% shet gefokt. GGK hengst als vader, moeder zonder papier maar uit kroonmerrie x ggk hengst.

Of hij goed is? Je eigen paard is altijd goed, maar volgens mij dachten ze bij het NMPRS daar wel ongeveer het zelfde over (3x 1e premie en 2x dagkampioen).

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 11:57

Dennis schreef:
elinax21 schreef:
geen papier zegt natuurlijk niet dat ze goed genoeg is of niet Lachen ik heb ook een prachtige papierloze shet ( even opscheppen Haha! ) . volledig shet gefokt maar fokker heeft er helaas geen papier bij aangevraagd. had met haar ook graag keuringen gelopen. ben benieuwd wat stamboek te zeggen heeft

Hier het zelfde. Dennis is ook 100% shet gefokt. GGK hengst als vader, moeder zonder papier maar uit kroonmerrie x ggk hengst.

Of hij goed is? Je eigen paard is altijd goed, maar volgens mij dachten ze bij het NMPRS daar wel ongeveer het zelfde over (3x 1e premie en 2x dagkampioen).

oke maar ik verwacht geen dag kamipoen te worden met filou maar hoop alleen maar op opname dat ze stamboek word en dat ik af en toe wat keuringen kan aflopen lijkt me wel gaaf Haha!

verder jou dennis was al als veulen opgenomen neem ik aan ??
dan is het geen aanvullende info op de vraag of ze opgenomen kan worden Knipoog

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 12:45

Nee, hij is als 4 jarige NSPS geregistreerd, maand later NMPRS geregistreerd en een paar maanden later als 5 jarige is hij ggk bij het NMRPS(na een veterinaire keuring en de gewone premiekeuring).

De fokker vond papieren onzin, z'n pony's waren ook goed zat zonder papier(dat is dus wel gebleken Knipoog ).

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 12:56

maar wat heeft dat met deze vraag te maken?

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 13:11

Was eigenlijk een beetje antwoord op rommulus, had idd ook wel via PB gekunt Lachen.

Weer ontopic: bij het NSPS kan je dus eigenlijk niets, bij het NMPRS wel.