Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Napie schreef:Wijken in galop doen die van mij ook; als er een eend uit het riet schiet
LADPR schreef:Napie schreef:Wijken in galop doen die van mij ook; als er een eend uit het riet schiet
Whahaha
merrieveulen schreef:whiehie mijn jaarling (OK geen shet, Welsh) kan ook alle zijgangen, en zelfs een mooi begin van passage. als ie klooit in de wei, of loopt te showen bij een wandeling. leuk...
@ mandybertus, ik krijg de indruk dat je verhaal niet helemaal klopt, aangezien je met de shet sinds 10 oktober bezig bent... komt niet bepaald geloofwaardig over.
mandybertus schreef:waar haal je 10 oktober vandaag als ik vragen mag ? ik heb dat helemaal niet genoemd omdat mijn pc gecrasht is zit ik nu op mijn lapop en daar staan geen foto's op
mandybertus schreef:dat was een andere die is een maandje geleden verkocht
Marian_ schreef:ik vind het niet erg geloofwaardig overkomen.
eerlijk gezecht geloof ik het pas als ik filmpjes/foto's zie![]()
als het wel zo is petje af hoor!
moshet schreef:ik ben net begonnen ,
ze loopt nu aan de teugel,
achterwaards,middendraf,verzameld, alleen de galop lukt nog niet?
iemant tips?
iemant tips?
iemant tips?
merrieveulen schreef:dat vind ik echt superknap, verzamelde draf!
WIKI schreef:Het in de hand gestelde paard beweegt zich met opgerichte en gewelfde hals voorwaarts. Deze halsvorm komt voort uit de achterhand, waarbij de spronggewrichten van het achterbeen gebogen onder de massa zijn gebracht en de impuls wordt onderhouden. Het paard maakt kortere en meer verheven passen dan in de andere drafgangen, en is lichter en beweeglijker. Het paard geeft de indruk zich steeds bergopwaarts te bewegen.