Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) Dit kan echt niet wat jullie hier met die pony's doen! Toen ik de filmpjes zag moest ik gewoon bijna huilen zo zielig vond ik het. Toen ik bij het filmpje kwam waar jullie met z'n tweeen op 1 pony zitten heb ik het zelfgs weg geklikt want ik had echt geen zin om daar nog langer naar te kijken. En als je het zo zielig vind mag ik vragen waarom je het hier dan neerzet? DeEiken schreef:Éigenlijk, om te kijken hoe bokt reageerde.
Maar ook omdat de filmpjes best wel mooi gemaakt zijn, ondanks de lengte van de ruiter.
floorsil schreef:@ Shanna nou wat maakt dat uit ik mag toch wel zeggen dat ik het een leuk filmpje vind ik, dat andere er een probleem van maken. het maakt mij ook niet zo veel uit dat ze te lang is oke het is miss niet al te goed maar anders zou dat ponytje ook niet zo springen denk ik en zou hij zijn pootjes echt niet optillen om er overheen te springen.

DeEiken schreef:Éigenlijk, om te kijken hoe bokt reageerde.
Maar ook omdat de filmpjes best wel mooi gemaakt zijn, ondanks de lengte van de ruiter.