Wow echt geweldige deken Ik heb eens op de piaffe site gekeken maar daar staat die deken alleen voor 150 euro en dan 3, maar kan je er dan ook een kopen?
Mwah.. voor carnaval zijn ze misschien wel leuk, of voor het WK ofzo. Maar om gewoon mee in de wei te staan lijkt me niks. Of iig; ik zou het mijn shet niet op doen. Zou er te snel op uitgekeken zijn.
Maar ondanks dat het niet mijn smaak is, vind ik het wel heel schattig staan
Ts Vind je het erg als ik een vraagje stel hier ? Misschien kan jij me wel antwoord geven
Ik heb een welsh van bijna een jaar En zou ook graag deze deken willen in "regenuitvoering" Zouden jullie daar aan beginnen ? Haar stokmaat word ong 1.35 Welke moet ik dan nemen 157 ?
Sorry ts , maar ben helemaal verliefd op die dekens... Je weet nooit of ze er over een paar jaar nog zijn, Dus je kan hem maar in huis hebben En wat is de levertijd als je hem bij piaffe besteld ?
Ik bestelde hem vorige week donderdag middag. , Vrijdag werd hij op de post gedaan, dinsdag ochtend had ik hem binnen.
Als hij nu een jaar is weet je niet wat zijn exakte maat gaat worden, ik zou een maatje 165 nemen. aangezien ponys van 125 meestal al een 155 op hebben.
Mijn shetten hebben geen blubberland, Tis nog heel mooi. de stal is iedere dag schoon.
Als er wel blubber zou zijn, zouden die varkens daarin gaan liggen. Dekens vies maken hebben ze haast de kans niet voor. mijn 2 lichtblauwe zijn ook nog schooun met een enkel paar zandvlekjes.