Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
lorenzolover schreef:owja en wil iedereen net zo paasei overdreven reageren kan ik niet tege meeredeel heeft gewoon geen eigen mening
Black_Dahlia schreef:meid, zoek alsjeblieft een grotere pony, met de shet kan je dan wandelen en troetelen dat soort dingen..
mijn mening: je bent te groot en daarmee uit! op de 2de foto kan je gewoon bijna meelopen!
mss dat je niet te zwaar bent, maar hou er wel rekening mee dat de pony niet alleen het gewicht draagt, met jouw lengte breng jij hem uit zijn balans.
een keertje erop zitten, oke. maar om er nou intensief mee te gaan rijden, nou nee.
mijn advies: zoek een grotere pony, de shet kan die pony weer gezelshap houden, en de shet kan je houden als gezelschaps\troetel dier of zoek gewoon een klein verzorgstertje ervoor.
Shanna schreef:als jij dit ook bent met dezelfd efotokan je erzowat naast meelopen joh!
http://www.mijnalbum.nl/Foto=6XDWLAN6
sorry maar dat is mijn mening.
Shanna schreef:is dit het zelfde meisje dan?zelfde kleding, zelfde pony, zelfde boktnaam.. vrees van wel dus..
zeg meid, je begint nu wel vervelent te worden, je bent gewoon TE GROOT VOOR EEN SHETLANDER, leg je er nou maar bij neer hier maak je geen vrienden mee namelijk..
(van de shet)
, als je es kijkt naar haar armen!
je trekt inderdaad je benen op
om kleiner te lijken ! Komop jong je weet toch wel zelf dat je VEEL TE GROOT bent ! ! ! ! je kan letterlijk mee lopen
oharme die pony
Ies_ schreef:daNiielle_: Ik vrees dat het geen moment opname is, als je es kijkt naar haar armen!
ik doe ook lang niet alles perfect maar ik rijd niet op een pony waar ik kan meelopen
Saskiiaa schreef:kdenk dat je er wel te groot voor bent maar niet veel te groot ofzo
Saskiiaa schreef:kdenk dat je er wel te groot voor bent maar niet veel te groot ofzo
.