Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Heb jullie gezien hoor!
.. maarja.. idd op naar Voorst!!
] Misschien volgend jaar weer een poging. jesperlover schreef:ik kon helaas niet mee doen omdat onze shet dus niet geënt is.. Hij is nu geënt en over 6 weken moet die dus weer..
Maar in Augustus is er ook zo'n shetlandmenwedstrijd en dan doe ik zekerwel mee!!

mirjam_kl schreef:haha ja joyce je hoort het! Sparen voor een marathon wagen dus, haha mijn benen zijn helemaal blauw. Het was wel super leuk om mee te doen, en vond het erg leuk om iedereen te zien rijden. echt super!
ja joh, had nooit verwacht dat je daar blauwe benen van zou krijgen... maargoed, hoe dan ook, ik wil gewoon graag verder met dit soort dingen, marathonwagentje is wel vrij duur, maar ik moet maar eens werk gaan zoeken

mriekie schreef:Vickelientje, ik hoop dat je er volgend jaar bij bent. Dan komen we ook jou aanmoedigen hoor
is goed! mriekie schreef:Kan me wel voorstellen dat mirjam_kl blauwe benen heeft. Ze stond echt niet gemakkelijk achterop...
Vickelientje, ik hoop dat je er volgend jaar bij bent. Dan komen we ook jou aanmoedigen hoor![]()
Door de fouten die er zijn gemaakt vond ik het allemaal niet heel erg proffesioneel... dat is gewoon jammer. Zeker als het een kampioenschap is.
mriekie schreef:Door de fouten die er zijn gemaakt vond ik het allemaal niet heel erg proffesioneel... dat is gewoon jammer. Zeker als het een kampioenschap is.

.
napie schreef:Hoewel je niet echt over een kampioenschap kan spreken. En zijn geen voorselecties geweest en iedereen kon meedoen.
mriekie schreef:Hoe zit het dan met een open kampioenschap? Mensen die op de nationale mendag hebben gewonnen zijn dan ook geen nederlands kampioen?
Naja opzich maakt dat niet zo heel veel uit...ze vinden zelf dat ze een kampioenschap organiseren. Dan mogen er niet dit soort fouten worden gemaakt.
JoyCiej007, je was niet de enige die dacht dat er dressuur was... er waren nog andere die dat ook dachten.
De startlijst stond in elk geval maandag al op internet. Dat is bij dit soort wedstrijden heel normaal en zeker niet laat
heb nl. iedere dag meerdere keren gekeken en zag pas donderdag een voorlopige startlijst, maargoed, kan zijn dat er iets mis was met internet oid, ik weet het niet.... Maargoed, dat dit heel normaal is dat zal dan wel