Indoor Marathon Haarle, wie doet er mee?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xElienx

Re: Indoor Marathon Haarle, wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 18:27

dan doe ik ook weer mee, woon ik vlakbij Haha!

Vickelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 19:38

Heey, ik was er ook Haha! Heb jullie gezien hoor!

Altijd leuk om jou te zien xElienx! Jammer dat het niet helemaal top ging, maar dat komt de volgende keer wel weer Knipoog

JoyCiej007; vond het ontzettend banketstaaf dat je werd uitgebeld, terwijl dit helemaal niet kon.
Vond de jury erg domme fouten maken hoor.
Nou, hard sparen voor een marathonwagen! Vlg mij is je groom daar ook wel blij mee Knipoog

Ik hoop er ook bij te zijn volgend jaar! Had dit jaar al mee willen doen, maar vanwege gezondheidsredenen ging dat helaas niet door.

Eerst maar weer op naar Voorst met z'n allen! Vork

mirjam_kl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 19:48

haha ja joyce je hoort het! Sparen voor een marathon wagen dus, haha mijn benen zijn helemaal blauw. Het was wel super leuk om mee te doen, en vond het erg leuk om iedereen te zien rijden. echt super!

ceciel92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-07 20:10

wanneer is Voorst dan? in augustus toch ?

Ik kon helaas niet mee doen in haarle omdat mijn shet dus geënt moest worden, en dan moet je na 6 weken nog een keer dus het kon niet Boos! .. maarja.. idd op naar Voorst!!

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 20:14

om eerlijk te zijn vind ik voorst leuker dan Haarle, allen valt dit af en toe gelijk met de appaloosa keuring. hopelijk dit jaar niet.

ceciel92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-07 20:16

Nee idd.. Maar mag je in Voorst ook meedoen met shets zonder startbewijs etc.. ?

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 20:27

jep

bontegevaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 20:32

Leuke wedstrijd! Heb me wel vermaakt daar... Heb dit jaar niet meegedaan. [sommige vinden mn
shetten ook te groot Knipoog ] Misschien volgend jaar weer een poging.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 20:33

jesperlover schreef:
ik kon helaas niet mee doen omdat onze shet dus niet geënt is.. Hij is nu geënt en over 6 weken moet die dus weer..
Maar in Augustus is er ook zo'n shetlandmenwedstrijd en dan doe ik zekerwel mee Haha! !!

ah, jammer.... volgende keer dus iets eerder enten Knipoog

Maar waar is die wedstrijd dan in augustus? bedoel je niet de shetlandmendag in voorst? da's ook ergens in augustus/september.... Knipoog

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 20:35

mirjam_kl schreef:
haha ja joyce je hoort het! Sparen voor een marathon wagen dus, haha mijn benen zijn helemaal blauw. Het was wel super leuk om mee te doen, en vond het erg leuk om iedereen te zien rijden. echt super!

haha, heeeey, ook even een reactie van jou Tong uitsteken ja joh, had nooit verwacht dat je daar blauwe benen van zou krijgen... maargoed, hoe dan ook, ik wil gewoon graag verder met dit soort dingen, marathonwagentje is wel vrij duur, maar ik moet maar eens werk gaan zoeken Koe Vork

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 13:18

Kan me wel voorstellen dat mirjam_kl blauwe benen heeft. Ze stond echt niet gemakkelijk achterop...

Vickelientje, ik hoop dat je er volgend jaar bij bent. Dan komen we ook jou aanmoedigen hoor Haha!

Door de fouten die er zijn gemaakt vond ik het allemaal niet heel erg proffesioneel... dat is gewoon jammer. Zeker als het een kampioenschap is.

Vickelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 14:49

mriekie schreef:
Vickelientje, ik hoop dat je er volgend jaar bij bent. Dan komen we ook jou aanmoedigen hoor Haha!

Jaaaah Haha! is goed!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 18:14

mriekie schreef:
Kan me wel voorstellen dat mirjam_kl blauwe benen heeft. Ze stond echt niet gemakkelijk achterop...

Door de fouten die er zijn gemaakt vond ik het allemaal niet heel erg proffesioneel... dat is gewoon jammer. Zeker als het een kampioenschap is.

Inderdaad, en aan het hele organisatie gebeuren schorde ook nog wel wat; man wat heb ik gebeld en gemailt zeg! het duurde wel 3 weken voordat ik eindelijk wat meer informatie los kreeg over hoe en wat, ik was nl. bijvoorbeeld helemaal in de veronderstelling dat er ook dressuur gereden moest worden (ja goed, ik heb nog nooit zo'n wedstrijd gereden) en toen duurde het nog weer eens een aantal weken voor ik het inschrijfformulier voor ogen kreeg, dus ook dáár weer een aantal keer achteraan gebeld. Daarbij vond ik het erg vervelend dat vlak van te voren pas de startlijsten bekend werden gemaakt... had wel iets beter gekunt.

En wat betreft de jury; ja, die maakte inderdaad een aantal domme fouten. Zo ging ik gelijk na mijn 1e parcours speel uw spel verhaal halen bij de jury, omdat ze dus een fout hadden gemaakt door mij uit te bellen.

Ik ben netjes naar het secretariaat gegaan om te vragen of ik misschien met de jury mocht spreken, ze zeiden dat ik gewoon naar boven kon lopen. Dus ik daar naar toe, vroeg heel netjes of ik wat mocht vragen, wérd ik me daar toch een potje afgesnauwd door die kerel met die hoed op (volgens mij ook jurylid) dat ik er niet mocht komen, dat ze in overleg waren e.d :S goed ik snap dat ze het vervelend vonden dat ik zomaar kwam binnen walsen, maar míj was verteld dat ik gewoon binnen kon lopen, dan hadden ze ook op een normale manier kunnen reageren?

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 18:27

mriekie schreef:

Hoewel je niet echt over een kampioenschap kan spreken. En zijn geen voorselecties geweest en iedereen kon meedoen.

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 19:31

Hoe zit het dan met een open kampioenschap? Mensen die op de nationale mendag hebben gewonnen zijn dan ook geen nederlands kampioen?
Naja opzich maakt dat niet zo heel veel uit...ze vinden zelf dat ze een kampioenschap organiseren. Dan mogen er niet dit soort fouten worden gemaakt.

JoyCiej007, je was niet de enige die dacht dat er dressuur was... er waren nog andere die dat ook dachten Knipoog .
De startlijst stond in elk geval maandag al op internet. Dat is bij dit soort wedstrijden heel normaal en zeker niet laat Lachen

Vickelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 19:35

Is het eens met Mriek Haha!

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 22:45

napie schreef:
Hoewel je niet echt over een kampioenschap kan spreken. En zijn geen voorselecties geweest en iedereen kon meedoen.

als je uit zo'n kleine groep een selectie maakt, blijven er wel heel weinig over. dan kun je beter iedereen in 1 keer laten starten. bij paardrijden zal dat moeilijk gaan. als alle ruiters van heel nederland op 1 concours moeten komen.....
maar je prestatie wordt er toch niet anders door. daar wint ook de beste.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 22:50

mriekie schreef:
Hoe zit het dan met een open kampioenschap? Mensen die op de nationale mendag hebben gewonnen zijn dan ook geen nederlands kampioen?
Naja opzich maakt dat niet zo heel veel uit...ze vinden zelf dat ze een kampioenschap organiseren. Dan mogen er niet dit soort fouten worden gemaakt.

JoyCiej007, je was niet de enige die dacht dat er dressuur was... er waren nog andere die dat ook dachten Knipoog .
De startlijst stond in elk geval maandag al op internet. Dat is bij dit soort wedstrijden heel normaal en zeker niet laat Lachen

Oh, dan ben ik zeker gek Tong uitsteken Knipoog heb nl. iedere dag meerdere keren gekeken en zag pas donderdag een voorlopige startlijst, maargoed, kan zijn dat er iets mis was met internet oid, ik weet het niet.... Maargoed, dat dit heel normaal is dat zal dan wel Lachen