Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
karoliena schreef:fjordnina: alles nog steeds goed met de zwangere dame? Ik hoop ook dat het een palomino word
Thomas5 schreef:Oke, het is dan wel geen pony maar ik meld het even. Mijn dwerggeit wordt morgen voor het eerst gedekt dus als het lukt krijgt ze over 5 maand ook lammetjes! pfieuw, dat wordt hier echt een verloskwartier! 8 schapen gedekt, 1 pony die begin mei moet bevallen en dan nog de geit én de konijnen zijn ook gedekt vandaag!
Oja, de kat had alweer visite van een kater uit de buurt .. wordt ook weer een nestje ! (alweer...)
appelbolfan schreef:Thomas5 schreef:Oke, het is dan wel geen pony maar ik meld het even. Mijn dwerggeit wordt morgen voor het eerst gedekt dus als het lukt krijgt ze over 5 maand ook lammetjes! pfieuw, dat wordt hier echt een verloskwartier! 8 schapen gedekt, 1 pony die begin mei moet bevallen en dan nog de geit én de konijnen zijn ook gedekt vandaag!
Oja, de kat had alweer visite van een kater uit de buurt .. wordt ook weer een nestje ! (alweer...)
Begrijp ik dit nou goed; zie jij overeenkomsten tussen geitjes en shetlanders?

we hopen op een zwartbonte, want de hengst (Mercader, staat op Dibbits) is zwartbont en haar beide ouders ook. (ze is zelf alleen zwart :S denk foutje van de natuur
)