wedstrijd grote

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tibamar

Re: wedstrijd grote

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 17:45

Volgens mij kan je gewoon op een Shet wedstrijden rijden als je er normaal op past. Dat is dus hoogstens iets er onder uit steken met je benen, verder lijkt me het niet mogen.
Dan zou ik een grotere pony zoeken Ja Zit je zelf beter en het plaatje is mooier. Dat lijkt me wel belangrijk voor wedstrijd rijden.

Ik denk niet dat je te zwaar bent voor die pony, je ziet er niet zwaar uit iig.
Vind wel dat de TS gelijk heeft dat je die foto niet zomaar neer hoeft te zetten, of die nou in haar profiel staat of niet. Ik vind dat niet zo netjes. Dat zou ik ook niet leuk vinden als ik ineens een foto uit me profiel in een topic zie die ik zelf geopent heb.

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 17:50

Linnie13 schreef:
Van dat hoofdstelletje vind ik idd erg raar, als je er toch maar heel eventjes opzit hoeft ie geen hoofdstel om neem ik aan. Als ze er echt maar 1 keer opzat en ze weegt onder de 50 kg dan kan het wel hoor,en dan krijgt hij er heus geen spierpijn van, maar weegt ze meer of is de shet kleiner, dan vind ik het idd niet kunnen. En van die 3 minnuten krijgt hij later echt geen klachten!

Niet? En waarom denk jij van niet?

Overbesasting van de spieren kort f lang, geeft wel degelijk spierpijn.
Voor de 1 is 10 kg al overbelasting en voor de ander 50 kg. Ik zou het risico niet willen nemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 19:55

slotje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 22:05

Als ik jou was zou ik dat niet doen! je word dan sirieus uitgescholden als dierenmishandelaar! je mag het best proberen hoor, maar dan is de jury niet echt blij. je kan iemand zo niet goed (ofja niet) beoordelen!

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 15:39

superwoman schreef:
Linnie13 schreef:
Van dat hoofdstelletje vind ik idd erg raar, als je er toch maar heel eventjes opzit hoeft ie geen hoofdstel om neem ik aan. Als ze er echt maar 1 keer opzat en ze weegt onder de 50 kg dan kan het wel hoor,en dan krijgt hij er heus geen spierpijn van, maar weegt ze meer of is de shet kleiner, dan vind ik het idd niet kunnen. En van die 3 minnuten krijgt hij later echt geen klachten!

Niet? En waarom denk jij van niet?

Overbesasting van de spieren kort f lang, geeft wel degelijk spierpijn.
Voor de 1 is 10 kg al overbelasting en voor de ander 50 kg. Ik zou het risico niet willen nemen.

Dat bedoel ik ook alleen als die normaal gereden word door een kleiner meisje van iets van 45 kg. Dan krijgt hij er vast geen last van. Als ze alleen stilstaat brengt ze hem niet uit evenwicht en die 5 kg zwaarder... Zou die daar dan echt spierpijn van krijgen? Maar als er nooit iemand op rijd, of niet regelmatig en dan ineens wel, dan geloof ik je wel. Ik had het misschien iets duidelijker moeten zeggen.. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 20:38

ben het met linnie 13 eens