Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
laurasilence schreef:ik zal kijken naar het karakter.
mijn voorkeur is de tweede omdat je daar tog beter op kunt rijden als je dat eventueel ook wilt gaan doen. en hij is waarschijnlijk sterker en kan makkelijker voor een karretje ( kan de kleine ook wel).
maar die eerste kun je naar je eigen hand zetten omdat die nog jong is

sorro1 schreef:de eerste is pas 6mnd die haalt de meter ook nog wel hoor, alleen je moet er nog 3 jaar mee wachten voor je er wat mee kan doen. En voor het mooie zou ze in een veulenland moeten of met een andere veulen op moeten groeien. Wel een leuk exuus om er twee te kopen![]()
Hihi ja maar 2 dat gaat nu ff niet![]()
En hij komt op een land met andere veulens dus dar is geen probleem
Met de tweede kun je over een half tot een jaar wel aan de gang gaan. Dus daar kun je eerder wat mee.
Maar dat die eerste te klein zou zijn zou ik me niet druk over maken.
Mijn kleine shetje is nu ong 70cm en die is ook een half jaar oud die wordt ook rond een meter.
Alleen ja je moet nog wel een poosje wachten voor je er wat mee kan.
sorro1 schreef:daar heb ik dan ff over heen gelezen, ach ja verf mijn haar niet meer he, die kunstmatige interlegentie gaat er nu echt uit![]()
Maar gefeliciteerd met je shette beestje, hoop dat jullie samen een hoop lol zullen beleven!
Zaterdag ga ik eerst kijken als die dan echt zo leuk is mag hij meteen mee naar huis
sorro1 schreef:ik denk het wel, ik heb toen een leren veulenhalster voor een pony gekocht, daar kan je gaatjes bij prikken dus dat past altijd en het staat nog stoer ook
SOET schreef:goede keus *vind ik zelf:)*
je kan dr ng helemaaal zelf naar je hand op voeden, en als je dat goed doet, word het wss wel een super pony. Weet je trouwens waar je ze zal stallen?? (hij/zij heeft wel een vriendje nodig...)

sorro1 schreef:geloof mij die 1ste wordt net zo groot!!!! zo aan het uiterlijk te zie wordt hij groter dan 80 cm
Is mooi meegenomen.
sorro1 schreef:de eerste 14 mnd groeien ze het hardst, dus als hij nu al 70 cm is
Verheug me er zo op!! En als het "klikt" mag die meteen mee
pluklief schreef:ik zou ntoch voor de 2e gaan maar je oet kijken wara je het meeste mee overweg kan. de 1e is klein en je weet totaal nog niet hoe hij word. en de 2e is al wat ouder en je hoeft minder lang te wachten voor je kan starten