Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ronnie26 schreef:Iets trekken is véél lichter dan iets dragen voor pony's ..
Een kar rolt vanzelf mee op de banden als het eenmaal loopt.
En een gewicht op z'n rug moet hij continu dragen..
lovekandy schreef:ik zeg niet dat ik intensief rijd. SOMS na het longeren stappen we even uit langs de weg, nou wat zal dat zijn misschien net 500meter ofzo.. nou dan zeuren jullie wel op my en dat jullie dit al niet vinden kunnen, maar wy hebben een vrouw op de manege die heeft ook een shet. die is ongeveer 1.05 en zij is even groot als ik maar dan we 2x zo zwaar bijna. en hun zeggen tegen ons jaa stap er maar gewoon op shetten kunnen 2x hun eigen gewicht dragen enz. ze zeiden ook van waarom zouden ze jullie niet kunnen dragen en wel een kar kunne voortrekken. die vrouw was zelfs op de shet van een vriendin gaan zitten die pony is nog niet helemaal volgroeit en is 95cm. en gign ze gewoon rijden enz.

Dus
) deze pony heeft beweging nodig. ( ze staat op weide enzo maar daar eet ze eigenlijk alleen maar
) toen zeiden ze direct ah, komaan zeg een shet kan een volwassen dragen en dit KLOPT! zoek maar op op internet,in boeken,...

lovekandy schreef:echt bokt dit. ze kunnen alleen maar commetaar geven en heel veel zeuren ze vinden alles niet kunnen.. sorry vinden jullie 53 teveel ??ken wel zwaardere mensen die wel is op dr gereden hebben.

Citaat:want hier zeggen ze ook dat een shet makkelijk z'n eigen gewicht kan dragen!

Ik zal mijn shetje er niet voor uitlenen om het uit te testen. En ik vraag me af of de mensen die dit beweren hun geliefde pony hier voor uit zullen willen lenen. 
Ronnie26 schreef:SOET: Omg... Dus omdat een shet anders geen beweging krijgt
moet er maar iemand op die te groot ervoor is ?? Tjeetje
dat vind ik toch wel het meest stomme wat ik horen ken.
Er zijn veel meer oplossingen voor om een shet beweging te
geven. En desnoods zoek een een klein meisie die er wel op-
past.Citaat:want hier zeggen ze ook dat een shet makkelijk z'n eigen gewicht kan dragen!
DIT is dus echt complete onzin... een shetlander van 175 kilo.. denk je
dat die ook 175 kilo kan tillen?? Dacht het ff niet he.. dan leeft zijn
ruggetje niet langer meer denk ik
Tje.. wat je nou toch weer allemaal zegt..
Én.. ik hoef geen fotos te zien.. want ik ken zelf ook wel inschatten
hoe dit eruit ziet. Als ik het niet had geweten had ik ook niet zulk commentaar gegeven.
Citaat:SOET: Omg... Dus omdat een shet anders geen beweging krijgt
moet er maar iemand op die te groot ervoor is ?? Tjeetje
dat vind ik toch wel het meest stomme wat ik horen ken.
Er zijn veel meer oplossingen voor om een shet beweging te
geven. En desnoods zoek een een klein meisie die er wel op-
past.

Rusty is lief met iemand die hij een TIJDJE KENT, zeker niet met een klein meisie! en nu weer zal ik hier commentaar op krijgen
maar geloof me rusty is echt een monstertje! hij heeft m'n zus aan gevallen,en de moeder vn m'n Vriendin! En waarom ? Nergens om, en Aanvallen bedoel ik dan ook echt aanvallen hoor! stijgeren, poten in de nek leggen,etc!
En daar kan ik heelemaal in mee gaan met jullie maar ik zeg dan ook hier ZEGGEN ze. Dus niet hiet WETEN ze ofzo 
)