Zie je hem al staan met een muilkorf om,blaffend natuurlijk.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
napie schreef:
ik zoek een agressieve shetlander! hij mag niet ouder zijn dan 5. moet een hengst zijn en behoorlijk agressief!!! Ik wil hem graag temmen. (uitdaging) en als waakdier gebruiken.! mail als je iets voor me weet!
groetjes catootje tja, of je dit nu serieus moet nemen
Anoniem schreef:napie schreef:
ik zoek een agressieve shetlander! hij mag niet ouder zijn dan 5. moet een hengst zijn en behoorlijk agressief!!! Ik wil hem graag temmen. (uitdaging) en als waakdier gebruiken.! mail als je iets voor me weet!
groetjes catootje tja, of je dit nu serieus moet nemen
PENNY..
*ziet het al helemaal voor zich, een blaffende shetlander met grote scherpe tanden*
Brr eng hoor..
Sazjuaa schreef:Waaaaaat?! Whahaha! Wat een onzin! Hoe oud zou dat kind zijn geweest met die agressieve shetlander hengst? Daar zou ik mijn pony nevernooit aan verkopen! Hoezo dan ben je dom, temmen en als waak pony?! Héél apart!
Sazjuaa schreef:@ [naam]; JjajajjaaaaaaaaaaEnenen, wie ben jij than?
fjordnina schreef:Het is inderdaad dom om een in aanschaf goedkope pony te kopen als je weinig geld hebt. Je ziet dit soort advertenties regelmatig verschijnen. Ik vraag mij dan ook werkelijk af wat voor ouders zo'n kind dan heeft (als die er uberhaupt al van op de hoogte zijn). Die moeten toch wijzer zijn?
capopjekop schreef:Nee dat bedoelt iedereen hier niet. Ze willen er mee zeggen dat je geen shet moet kopen, omdat je perse een paard wilt hebben, maar geen geld hebt. Een shet kan ook ziek worden, waar moet de DA dan van betaald worden?
Anthea schreef:fjordnina schreef:Het is inderdaad dom om een in aanschaf goedkope pony te kopen als je weinig geld hebt. Je ziet dit soort advertenties regelmatig verschijnen. Ik vraag mij dan ook werkelijk af wat voor ouders zo'n kind dan heeft (als die er uberhaupt al van op de hoogte zijn). Die moeten toch wijzer zijn?
Ik kan hier echt zo boos van worden.![]()
Dus iedereen moet maar gewoon geld hebben voor een Sportpaard,en anders gewoon geen paard/pony?
Wij hebben een Shetlander gekocht omdat dat veel scheelt met de stalling,want nee,100 euro per maand is teveel!
En 40 euro is te doen.
Sazjuaa schreef:Vaak denken die meisjes ook dat ze veel weten, maar in feiten weten ze helemaal niks, en kijken ze alleen maar naar de aanschaf en soms de stalling. En als ze wel aan de veearts gedacht hebben, dan hopen ze maar dat hun pony nooit ziek word.