Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ukkiepuk schreef:Dit is al een paar keer eerder geprobeert maar blijkt toch heel moeilijk haalbaar. Je moet een goede locatie hebben, jury's enz.
Bovendien zitten we vrij verspreid in Nederland dus vervoer is ook nog een probleem voor sommigen.
Het lijkt me idd leuk om zoiets te doen maar dan mss in de vorm van een shetlander meeting in het bos of iets dergelijks. Mensen die niet kunnen rijden op de shets kunnen evt. wandelen of fietsen (??)
napie schreef:In augustus is er al een wedstrijd alleen voor shetlanders in Voorst
classic_life schreef:Het lijkt me ook gaaf om een endurance wedstrijd voor shets te organiseren
Mischien is het wel een idee om een meeting te houden op b.v de veluwe , daar mag je nu toch "vrij" rijden / wandelen met je paard ? 
Eliana schreef:Wij houden in de zomervakantie een shetlander wedstrijd.
Er is een jury etc.
Mensen die willen meedoen mogen meedoen:).
Het is een springwedstrijd en een dresuuurproefje.
We hebbe het vorig jaar ook al georganiseerd
Dan kan mijn vriendin met haar shet ook mee? Lijkt me wel gaaf!

(ook in Deventer dus
)
.
Dennis schreef:Ik heb eventueel een locatie in Noord-Holland.
En wat voor wedstrijd zou jij dan willen dat er georganiseerd word ?
) mee kan in de trailer? Woplala schreef:Ja, heb hier ook 2 leuke locatie's met een meertje en waterbak
IvoIce schreef:Lijkt me erg gaaf, maar vrees dat het haast niet te doen is .We wonen door heel het land..