zag toevallig het topic in de laatste berichten lijst voorbij schieten Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zag toevallig het topic in de laatste berichten lijst voorbij schieten 

Zou leuk zijn als Raven er ook is, Dyan, maar snap dat je daar nu nog niets over kunt zeggen

__Suzanne__ schreef:Ik denk er over met Marty te komenZou leuk zijn als Raven er ook is, Dyan, maar snap dat je daar nu nog niets over kunt zeggen

marsyl schreef:Jaa ik kom hoogstwaarschijnlijk ook weer! Vond het vorig jaar ZO leuk!
Dit jaar zal mijn merrie wss wel drachtig zijn (een maandje ong). Hebben jullie daar ervaringen mee? Ik vond haar vorig jaar erg relaxed,ze is niet snel onder de indruk ofzo
Deze foto is vorig jaar gemaakt
[ [url=m/FLPotG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar ik ben al veel van plan die dag dus moet maar even zien.. haha sharon2013 schreef:mvdbijl schreef:Ik kan zelf niet deelnemen maar mijn man vond dat jammer voor de paardjes dus gaat voor het eerst met ze eigen mini mee doen
Jammer dat je zelf niet mee kan doen, wel super leuk initiatief van je man! Ga je hem wel aanmoedigen die dag?
mvdbijl schreef:Ik zit in het zomershowteam dat het organiseerd, we hebben afgesproken dat we dan niet zelf deelnemen. Wat ook lastig zal worden..
Leuk dat er weer zoveel mensen mee doen!

jolandje schreef:ik dacht, ik ga saphira voor drie klassen opgeven, via de nieuwe website, er staat een formulier, als je het invult kun je maar één klasse doorgeven, dus ik moet drie formulieren doorgeven voor telkens één klasse. hebben jullie dat ook al gemerkt? vind dat best raar
Jolynne schreef:Ik heb gewoon het formulier ingevuld en via mail gestuurd, want via het online formulier kun je inderdaad maat voor 1 klasse inschrijven,
want probeer je het nogmaals, kan je het niet insturen. Maar gok dat dit in de toekomst wellicht anders zal worden, ofja dat hoop ik.
mvdbijl schreef:jolandje schreef:ik dacht, ik ga saphira voor drie klassen opgeven, via de nieuwe website, er staat een formulier, als je het invult kun je maar één klasse doorgeven, dus ik moet drie formulieren doorgeven voor telkens één klasse. hebben jullie dat ook al gemerkt? vind dat best raar
De website is echt gebouwd op keuringen. Voor de zomershow kan je ook het opgaveformulier van de site pakken en insturen.
goed voeren is de boodschap