NMPRS Zomershow 7 juli

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Irisx

Re: NMPRS Zomershow 7 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 11:43

Is er een linkje oid voor meer informatie? Lijkt me leuk om eens heen te gaan :) zag toevallig het topic in de laatste berichten lijst voorbij schieten

sharon2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 11:49

Irisx schreef:
Is er een linkje oid voor meer informatie? Lijkt me leuk om eens heen te gaan :) zag toevallig het topic in de laatste berichten lijst voorbij schieten

Op minipaarden.nl kan je alle informatie vinden :)

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-18 09:04

Ik kan zelf niet deelnemen maar mijn man vond dat jammer voor de paardjes dus gaat voor het eerst met ze eigen mini mee doen :')

sharon2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 11:15

mvdbijl schreef:
Ik kan zelf niet deelnemen maar mijn man vond dat jammer voor de paardjes dus gaat voor het eerst met ze eigen mini mee doen :')

Jammer dat je zelf niet mee kan doen, wel super leuk initiatief van je man! Ga je hem wel aanmoedigen die dag?

othelloster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 11:28

Afbeelding
Ik ben ook van de partij met mijn pony's.
Daantje gaat ook mee!

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 11:38

Jeeej! Ik doe ook weer mee!
Sowieso met mijn hengst SLC Kajuns Kalibur aan het hindernisparcours en Vrijheidsklasse.. Misschien nog aan wat aangespannen klasses en heel misschien dat een kennis nog met hem mee wil doen, dat gaan we nog bekijken :)
Afbeelding
Afbeelding

Heel misschien neem ik mijn merrie Raven (Midzomer Highness) ook nog mee voor de show klasses maar die heeft dan een veulen dus dat ligt aan hoe de bevalling e.d. allemaal gaat.. Die zal dan op het laatste moment worden ingeschreven als ze dus al mee gaat..

__Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 11:43

Ik denk er over met Marty te komen :) Zou leuk zijn als Raven er ook is, Dyan, maar snap dat je daar nu nog niets over kunt zeggen ;)

marsyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 11:53

Jaa ik kom hoogstwaarschijnlijk ook weer! Vond het vorig jaar ZO leuk!
Dit jaar zal mijn merrie wss wel drachtig zijn (een maandje ong). Hebben jullie daar ervaringen mee? Ik vond haar vorig jaar erg relaxed,ze is niet snel onder de indruk ofzo :)

Deze foto is vorig jaar gemaakt <3
Afbeelding

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 11:56

Ik kom met vegas en cato
Afbeelding

Afbeelding

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 13:16

__Suzanne__ schreef:
Ik denk er over met Marty te komen :) Zou leuk zijn als Raven er ook is, Dyan, maar snap dat je daar nu nog niets over kunt zeggen ;)

Ja leuk!!! Ja ook daarom hoop ik dat t kan, maar wil haar ook niet overbelasten ofzo dus ik kijk nog even wat ik met haar doe :)

marsyl schreef:
Jaa ik kom hoogstwaarschijnlijk ook weer! Vond het vorig jaar ZO leuk!
Dit jaar zal mijn merrie wss wel drachtig zijn (een maandje ong). Hebben jullie daar ervaringen mee? Ik vond haar vorig jaar erg relaxed,ze is niet snel onder de indruk ofzo :)

Deze foto is vorig jaar gemaakt <3
[ [url=m/FLPotG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat leuk die foto heb ik gemaakt :o
Ik hoop dit jaar ook mijn camera weer mee te kunnen nemen en veel foto's te maken :) Maar ik ben al veel van plan die dag dus moet maar even zien.. haha

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-18 14:03

sharon2013 schreef:
mvdbijl schreef:

Jammer dat je zelf niet mee kan doen, wel super leuk initiatief van je man! Ga je hem wel aanmoedigen die dag?

Ik zit in het zomershowteam dat het organiseerd, we hebben afgesproken dat we dan niet zelf deelnemen. Wat ook lastig zal worden..

Leuk dat er weer zoveel mensen mee doen!

sharon2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 15:22

mvdbijl schreef:
Ik zit in het zomershowteam dat het organiseerd, we hebben afgesproken dat we dan niet zelf deelnemen. Wat ook lastig zal worden..

Leuk dat er weer zoveel mensen mee doen!

Vind ik persoonlijk een hele nette regel! Leuk dat je mannetje dan met een paardje meedoet! Ik ben nog in dubio wie ik meeneem. Charly is vreselijk aan het puberen, maar die doet het wel altijd leuk :D

Jolynne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 15:43

Ik doe voor het eerst mee! :)

Voor deze is het puur voor de ervaring, gezien zijn eerste show vorige week wat chaotisch ging. De drukte ging hem niet af, waardoor hij enorm nerveus werd en absoluut niet op stand kon staan..hij probeerde ook steeds het halster eraf te halen door tegen m'n arm of dranghekken te wrijven, want een halster kan hij niet echt af..staat thuis ook steeds zonder, omdat hij hem uit krijg. Thuis gaat alles zoals het hoort, maar hij moet wel leren op stand staan en rustig te zijn, gezien hij volgend jaar voor de HK komt.

Hij doet mee aan: kwaliteitsklasse 3 jaar en oudere hengsten, kleurenklasse en de vrijheidsklasse
Afbeelding
Afbeelding

En omdat het wat belachelijk is om 600km te rijden voor een show en 1 pony, nemen we dan maar de 2e mee. :P

Hij doet mee aan: kwaliteitsklasse 3 jaar en oudere hengsten en de vrijheidsklasse
Afbeelding

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 20:13

Jeeeej het is weer zo ver
Ik show dit jaar helemaal niet maar de zomershow kan ik niet overslaan haha
Ik wilde komen met mn bestie Spicy (mits ze er dan weer is aangezien ze nu beleerd word)
Afbeelding
Misschien neem ik mn 2 jarige ook wel mee, kan ze mooi ervaring opdoen
Afbeelding
Afbeelding

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 21:43

ik dacht, ik ga saphira voor drie klassen opgeven, via de nieuwe website, er staat een formulier, als je het invult kun je maar één klasse doorgeven, dus ik moet drie formulieren doorgeven voor telkens één klasse. hebben jullie dat ook al gemerkt? vind dat best raar

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-18 08:28

jolandje schreef:
ik dacht, ik ga saphira voor drie klassen opgeven, via de nieuwe website, er staat een formulier, als je het invult kun je maar één klasse doorgeven, dus ik moet drie formulieren doorgeven voor telkens één klasse. hebben jullie dat ook al gemerkt? vind dat best raar

De website is echt gebouwd op keuringen. Voor de zomershow kan je ook het opgaveformulier van de site pakken en insturen.

Jolynne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 10:33

Ik heb gewoon het formulier ingevuld en via mail gestuurd, want via het online formulier kun je inderdaad maat voor 1 klasse inschrijven,
want probeer je het nogmaals, kan je het niet insturen. Maar gok dat dit in de toekomst wellicht anders zal worden, ofja dat hoop ik. :)

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 10:35

Jolynne schreef:
Ik heb gewoon het formulier ingevuld en via mail gestuurd, want via het online formulier kun je inderdaad maat voor 1 klasse inschrijven,
want probeer je het nogmaals, kan je het niet insturen. Maar gok dat dit in de toekomst wellicht anders zal worden, ofja dat hoop ik. :)

Dat is er nu uit, je kunt daarna gewoon nog een keer inschrijven voor een andere klasse :)

Jolynne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 10:39

Ohja? Vrijdag was dit tenminste nog toen ik mij inschreef, maar des te beter voor de komende inschrijvingen.

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 10:52

Hier ook formulier ingevuld en opgestuurd.
Vegas kwaliteit en liberty. Cato kwaliteit en liberty. Misschien kleurklasse nog

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 12:19

mvdbijl schreef:
jolandje schreef:

De website is echt gebouwd op keuringen. Voor de zomershow kan je ook het opgaveformulier van de site pakken en insturen.

oke, dan doe ik dat wel, lijkt me handiger om alles in één keer te doen ;)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 11:57

hier nog in twijfel of ik met milk kom, heb dr nu eindelijk weer een beetje fatsoenlijk in spieren en vetjes.

Afbeelding

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 12:19

NathalietjeB schreef:
hier nog in twijfel of ik met milk kom, heb dr nu eindelijk weer een beetje fatsoenlijk in spieren en vetjes.

[ [url=m/uS3hY2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jaa leuke voorbereiding op de Merriekeuring toch?

Indi_Vito

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 14:00

hmm 7 juli zou ik dat redden? moet flink bijkomen wil ze in mooie conditie zijn.Afbeelding

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 14:01

Denk dat die beter staat als mijn jaarling :+ goed voeren is de boodschap