Scheren heb ik nog niet gedaan, dus weet niet wat er onder uit komt
Zou voor mij trouwens ook de eerste keer keuring zijn! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pandakaas schreef:Nouja, ze zien er vooral niet uit op het momentScheren heb ik nog niet gedaan, dus weet niet wat er onder uit komt
Zou voor mij trouwens ook de eerste keer keuring zijn!

Jolliej schreef:Wat een knapperd. Hij ziet er goed uit. Nog wel wat puppy, maar dat moet mogen vind ik op zijn leeftijd. Hij heeft inderdaad nog wel een maandje om bij te trekken en gezien hij laat is moet de jury daar ook nasr kijken, lijkt me toch?
Tosadog schreef:Jolliej schreef:Wat een knapperd. Hij ziet er goed uit. Nog wel wat puppy, maar dat moet mogen vind ik op zijn leeftijd. Hij heeft inderdaad nog wel een maandje om bij te trekken en gezien hij laat is moet de jury daar ook nasr kijken, lijkt me toch?
De jury kijkt puur naar wat er op dat moment voor ze gepresenteerd wordt, ze houden geen rekening met "laat of "vroeg" (ze worden wel ingedeeld naar geboortedatum) en een paardje moet er gewoon netjes bijstaan, geen ribben zichtbaar of zichtbaar in een matige conditie, dat kost gewoon punten.
Natuurlijk begint het "echie" pas als ze ouder zijn maar ik zou geen paardje meenemen waar ik zelf twijfels over had.

leuk voor de ervaring en, we doen ons best hihi.