Ik ben zelf nu ook een paar jaartjes lid van het NMPRS. Valt me op dat iedereen elkaar wel wil helpen en tips geven. Dus het komt vast helemaal goed met die keuringen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ClaudiaHS schreef:Laureas ik zie al wel in je profiel dat ik straks bij jou moet zijn voor een mooie hengst![]()
En lilly das echt helemaal mijn ding. Wat een plaatje.
Ben best wel trots op mijn kudde minipaardjes, ze hebben elk hun uniek karaktertje en allemaal zijn ze even mooi en lief, ben echt dol op hen.
Lilly is inderdaad wel een populair meisje bij de meeste mensen, en ze is dan ook echt een schat hoor.
in de herfst hebben wij hier GDF Rider's Guilietta gekocht van 1,5 jaar oud.
en meelopen dus ook niet echt tenzij ik daar met clicker en snoepjes mag verschijnen?
x_Kaat_x schreef:Wat een heerlijk topic! TS, ik zit hier in hetzelfde schuitje!in de herfst hebben wij hier GDF Rider's Guilietta gekocht van 1,5 jaar oud.
![]()
In het voorjaar beginnen we met wandelen en dan eens kijken hoe ze eruit ziet om te beslissen of we mee doen aan de twenterkeuring.
Dat fietsen lijkt me ook wel wat maareuh.. Hoe doen jullie dat? Gewoon met halstertje en touw?
En wat verstaan jullie onder 'loswerken' en hoe verbeter je de draf dan specifiek ?
Moet je trouwens lid zijn van het NMRPS vereniging om mee te doen aan keuringen?
Mijn paardje is niet snel tot nooit ergens van onder de indruk. Alleen als ze aan het ravotten is met mijn groot paard kan ze wat showen en Els ik clickertraining met haar doe loopt ze enthousiast met me mee.
Ik vrees dan ook dat ze op een keuring totaal niet gaat reageren op een zweepje om wat te showenen meelopen dus ook niet echt tenzij ik daar met clicker en snoepjes mag verschijnen?
En sorry dat ik je topic zo bombardeer met vragen , maar ik denk dat je ook wel wat eraan hebt ?

die vind dus niets eng

Maar ik ben dus erg benieuwd. helaas is dat erg duur en is het ook niet echt 'nodig' op het moment dus daar gaan we nog een tijdje mee wachten!