Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
FlyingHuman schreef:Heel leuk, degenen die mennen doen jullie dit recreatief of echt wedstrijden?
smurffie schreef:mijn shet heb ik puur en alleen voor de gezelschap. Mijn 2 Grote kunnen allebei niet zo goed alleen staan als ik met de ander bezig ben.
Maar snel zou ik er geen shet meer bij nemen, kleinste gaatjes gaat hij tussendoor, alles is voer gericht en verschrikkelijk hardleers.
Voordelen zijn dat hij bijna niks kost, stalletje houd hij super netjes, hij eet niet veel en zijn hoefjes houd hij heel netjes door de verharde uitloop (smid is hier 1x per 8 weken maar sinds ik hem heb gekocht in maart is hij slechts 1 keer nodig geweest).
FlyingHuman schreef:smurffie schreef:mijn shet heb ik puur en alleen voor de gezelschap. Mijn 2 Grote kunnen allebei niet zo goed alleen staan als ik met de ander bezig ben.
Maar snel zou ik er geen shet meer bij nemen, kleinste gaatjes gaat hij tussendoor, alles is voer gericht en verschrikkelijk hardleers.
Voordelen zijn dat hij bijna niks kost, stalletje houd hij super netjes, hij eet niet veel en zijn hoefjes houd hij heel netjes door de verharde uitloop (smid is hier 1x per 8 weken maar sinds ik hem heb gekocht in maart is hij slechts 1 keer nodig geweest).
Ook leuk dat iemand eens een andere ervaring heeft... Rij jij op je 2 paarden? Doe je geen trainingen met je shet (mennen, gw, etc)?
FlyingHuman schreef:Heel leuk, degenen die mennen doen jullie dit recreatief of echt wedstrijden?
LukieBradley schreef:Omdat ik ze gezellig vind
Heb er 3 totaal en wil ze niet inruilen hoor.
Soms twijfel ik maar is toch geen markt voor en wil ze niet in de handel.
Dus ze blijven lekker bij mij.
En daarbij, ik rijd toch niet zo vaak dus kan ik net zo goed de kleintjes houden.
Of ik eraan begonnen was als ik alles van te voren wist ... Nee absoluut niet
FlyingHuman schreef:LukieBradley schreef:Omdat ik ze gezellig vind
En daarbij, ik rijd toch niet zo vaak dus kan ik net zo goed de kleintjes houden.
Wat valt je dan zo tegen als ik vragen mag?
@Khirshanta: Haha dat weet ik maar dankje voor je waarschuwing Heb zelf vroeger een shet gehad (toen ik klein was) maar ik ben eigenlijk enkel onzeker met het rijden.
LukieBradley schreef:Omdat ik ze gezellig vind
Citaat:Wat valt je dan zo tegen als ik vragen mag?
@Khirshanta: Haha dat weet ik maar dankje voor je waarschuwing Heb zelf vroeger een shet gehad (toen ik klein was) maar ik ben eigenlijk enkel onzeker met het rijden.
Daphne3 schreef:Hoeveel uur per dag ben je bezig met je shetjes?
Mijn man en ik werken voltijds en hebben een zoontje van 2 jaar. We hebben een weide van 2000 vierkante meter en overwegen de aankoop van twee shetjes..
Iemand tips?