Ik kom de nacht van de 24 op 25 terug van vakantie!!In ieder geval iedereen die meedoet heel veel plezier!! Vind het altijd erg leuke wedstrijden en super georganiseerd
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik kom de nacht van de 24 op 25 terug van vakantie!!
Citaat:Oké want niet om je af te schrikken maar ondanks dat shetland stamboekpapier niet vereist is wordt er wel verwacht dat de pony's shetlandtypisch zijn. Zo mogen ze bijvoorbeeld wel groter zijn dan 1,07 m maar moet het geen halve Welsh zijn qua zowel uiterlijk als eventueel papier. Qua kleur is geloof ik alles toegestaan behave.
.
).

Isapaardje schreef:Oh dat is jammer Dennis. Is toch ook eindje rijden voor je naar Brabant.
En wellicht mag je Caya nog wel een keertje starten
. En voor 1x starten een startpas aanvragen ook. Dus nu binnenkort met Benno maar een poging doen om voor het eerst ZZ te starten met een eigen veulentje (hij mag al over, maar rustig aan, na het ZZ is er niets meer).
.
.Dennis schreef:Wij hebben weer een chaotisch programma. Binnen een half uur mennen, lead rein en weer mennen. Terwijl de andere pony tijdens de lead rein moet mennen. Dus dat is steeds omspannen enzo (heb maar 1 wagen en tuig mee).
net even wat ventilatie maar op het oog zie je er praktisch niks van.