Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
troi schreef:Als je het zelf wilt maken en een redelijk uurloon wilt verdienen dan zit je vast aan een hogere prijsklasse. Dat is vaak het probleem bij dit soort dingen.
Misschien is het aardig om de mensen die hier reageren te vragen wat zij een normaal bedrag vinden voor halsters/beschermers/dekens etc. Dan heb jij een beeld of het uit gaat kunnen of niet.
Ik hoef er niet zo heel veel aan te verdienen , zolang ik m'n materiaalkosten er uit kan halen en er een klein beetje aan kan verdienen , dan ben ik al tevreden.
Fellere kleurtjes zijn er vaak wel, maar dan weer ontzettend duur..
SindyKaya schreef:Vind de prijs van MHS wel mee vallen eigenlijk!
Verder ben ik wel op zoek naar NOG kleinere peesbeschermers! Mijn Shet van 90 cm past de kleinste peesbeschermers niet..
Maar het zouden wel erg handig wezen, als ze nog kleiner zijn
Ook zou het dan fijn zijn als er GOED ventilerende peesbeschermers kwamen, ipv alleen met neopreen en plastic
kaylee schreef:SindyKaya schreef:Vind de prijs van MHS wel mee vallen eigenlijk!
Verder ben ik wel op zoek naar NOG kleinere peesbeschermers! Mijn Shet van 90 cm past de kleinste peesbeschermers niet..
Maar het zouden wel erg handig wezen, als ze nog kleiner zijn
Ook zou het dan fijn zijn als er GOED ventilerende peesbeschermers kwamen, ipv alleen met neopreen en plastic
Hoe zie je dat voor je , en dan met de hand gemaakt?

tiwi1969 schreef:Alle opschmuck is leuk, maar wat ik in het eczeemtopic lees is er echt behoefte aan eczeemdekens en hoofdkappen voor de aller kleinsten.