Is er ergens online te vinden welke rubrieken op welk tijdstip zijn? Ik vind het wel leuk om te kijken, maar heb geen idee hoe laat het begint en hoe laat het eindigt?
Hmm, zou een deelnemer mij dan misschien wat kunnen vertellen over de dagindeling? In ieder geval hoe laat de eerste rubriek begint en hoe laat de laatste eindigt? Het is voor mij wel een stukje rijden, dus moet even kijken of het de moeite waard is om daar heen te rijden.
Het moeten ook minimaal 3 mensen van verschillende verenigingen zijn, als ik Benno ook ingeschreven had ipv Roos had dat niet uitgemaakt.
Hier moeten we met 2 ponys en 3 rijders als 4 combinaties binnen een uur de ring in. Als Roos met Brit B dressuur gereden heeft moeten we meteen omruilen en moet ik de ring in voor de ZZ dressuur. Deedee moet ongeveer met mijn 2e proef de ring in onder het zadel, daarna snel zadel er af en door naar de L dressuur voor de wagen. Eens kijken hoe snel Roos kan schakelen tussen braaf rond lopen en knallen. En Deedee tussen spelletjes onder t zadel en een dressuur voor de wagen. Roos is heel wat gewend, maar ZZ dressuur zonder zelf even losrijden/voelen is wel wat lastig(na 2,5 jaar weinig gedressuurd te hebben ). En voor Deedee is alles nieuw, dus dat kan alle kanten op gaan.
Hoef hier pas half 8/8 uur weg, normaal tussen 6 en half 7, dus het word echt luxe. Dus mag niet mopperen. Paar minuutjes tussen Roos haar proeven was fijn geweest, maar Roos kan alles!
Chasingmood
Geplaatst: 31-03-15 18:47
ik wil komen kijken! heeft iemand toevallig de startlijst voor mij? of in iedergeval de tijden van verschillende ''rubrieken''? edit: oh en weet iemand het adres? ik kan helaas niet op de site komen..
Via www.nsps.nl moet je als goed is nog wel op de site kunnen komen, op het andere adres zijn ze bezig om de nieuwe website online te zetten geloof ik.
Als je even een PB stuurt met je mailadres kan ik de startlijst wel doorsturen
Hier is ook alles klaar. Deedee haar debut en Roos na 2,5 weer in t ZZ (met eigenlijk te weinig training ) dus we maken er een mooi trainingsrondje van.
Bimmetje
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-15 21:16
Ja hier zijn ze ook klaar hoor! Vanmiddag zijn de kinderen fanatiek komen wassen en poetsen en hebben ze de pony's helemaal mooi gemaakt. De kids zelf hebben er helemaal zin in ook.