Echter hebben wij op wedstrijd ze wel altijd op een vaste plek, waar ze het liefst staan

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
venivedivici schreef:LauLauu schreef:Hier staat hoe je je pony kunt vervoeren met sulky/koets
[TAO] Hoe vervoer ik mijn pony en sulky samen
Je kunt het best bij koetsenverkopers gaan informeren, bv de Kraay in Nijkerk.. zij hebben me zeer goed geholpen!
Ik heb zelf een kleintje van 96 cm en een welsh hengst van 1m15, persoonlijk vind ik het een beter beeld en meer plezier aan de grootste.
Je kan enkel- of dubbelspan doen maar om te beginnen raad ik je aan om enkelspan te rijden, erna kun je misschien wel een 2e er naast zetten mocht je toch over willen gaan naar dubbelspan.. koop dan voor de zekerheid ook een koets die zowel enkel als dubbelspan is.
Je kunt bij de koetsenverkoper gaan met je pony('s) en daar eventueel een proefritje doen.
Ik zou willen gaan voor een shetlander rond de 1m en wil er eerst gewoon reactief mee mennen dus lekker de bossen in!
Stel er komt ooit een 2de. hoe weet ik dan zeker dat koets enkel en dubbelspan kan?
Tolbergfan schreef:Ik ben zo begonnen, nadat ik haar zelf beleerd heb.
[ Afbeelding ]
Nu rij ik met deze 4 wieler, van 100 kg, geen wedstrijdformaat, maar ze trekt hem met gemak. Is goed zoeken naar een passend wagentje, maar ze zijn er wel. En er kan met gemak iemand mee. Wij rijden recreatief.
[ Afbeelding ]
Renee_S schreef:Tolbergfan schreef:Ik ben zo begonnen, nadat ik haar zelf beleerd heb.
[ Afbeelding ]
Nu rij ik met deze 4 wieler, van 100 kg, geen wedstrijdformaat, maar ze trekt hem met gemak. Is goed zoeken naar een passend wagentje, maar ze zijn er wel. En er kan met gemak iemand mee. Wij rijden recreatief.
[ Afbeelding ]
Mooi wagentje heb je daar! Lijkt me voor de recreatieve menner ideaal