Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Drunten1999 schreef:Ik zou niet zozeer naar de prijs kijken maar naar wat wilt je met het diertje en is het lichamelijk capabel om dat uit te voeren. Eventueel toch ook een DA er naar laten kijken. Je kunt voor onplezierige verassingen komen te staan als je meer wilt dan alleen knuffelen en wandelen. Ik heb een flinke prijs betaald voor mijn shettie. Nu wilde ik lekker plezier met het dier en alles wat ze meer kan is mooi meegenomen. Maar had iemand haar gekocht om te mennen bv dan was die persoon waarschijnlijk niet zo blij geweest met haar....
Luna2006 schreef:Wat een lage prijzen worden hier genoemd
Als ik even rondkijk op kapaza kom ik met 100 niet toe voor een fatsoenlijk diertje dat een premie heeft hoor.
Het gaat hier over een merrie met premies en een zwarte kleur. Daar leggen mensen graag minimum 3-400 euro voor neer hier in België.
Voor hengstenveulentjes zie ik prijzen vanaf 150 euro, met alles in orde en gezond natuurlijk.
Luna2006 schreef:De markt ligt hier wel hoger in België als in nederland. Dus hier zijn dat redelijk normale prijzen voor een shet hengstje dat met alles in orde is en een beetje fatsoenlijk geleerd is in zijn veulenmaanden. Dus aan het halstertje mee wandelen, voetjes geven, etc...
Voor iets onbeleerd en zonder papieren geef je ook amper iets. Maar tel liever iets meer neer voor ene paardje met papieren en dat al iets kent etc.
@LoveChamp, zou een 400 euro toch in het achterhoofd houden.
m1992 schreef:Oh je hebt haar al gekocht? Leuk zeg! Wat ga je er mee doen?![]()
Heb je trouwens een foto van dat andere paardje waar wat aan mankeert aan de achterbenen? Ben wel erg nieuwsgierig hoe dat er uit ziet..
LoveChamp schreef:m1992 schreef:Oh je hebt haar al gekocht? Leuk zeg! Wat ga je er mee doen?![]()
Heb je trouwens een foto van dat andere paardje waar wat aan mankeert aan de achterbenen? Ben wel erg nieuwsgierig hoe dat er uit ziet..
Ik ga even foto's erop zetten en dan hier posten
Bedoel je de shet of die met artrose? De shet is helemaal niet in orde en die met artrose heeft link voor artrose.