is er iemand die mij kan helpen bij het maken van een keuze welke sulky ik zal aanschaffen? misschien zijn er onder jullie mensen die in mijn omgeving wonen (Betuwe/Arnhem/Nijmegen) en dat ik eens mag uitproberen? of op de zomershow zelf even een testrondje mag rijden?
Oja die waren het, pirouette en cavaletti waar ik wel tussen twijfel. om heel eerlijk te zijn vind ik die hca niet mooi, dus die valt af. Probabeest woon jij in de buurt van arnhem/nijmegen?
ik snap dat de pirouette fijner is maar daarbij is het echt onmogelijk met zn tweeen op te zitten, en ik wil af en toe echt mn dochtertje meenemen een ritje... Dat is voor mij wel een must
Ja ik ga waarschijnlijk de cavalettie nemen, ik zag dat je ook een sportuitvoering hebt. eens kijken want precies het verschil is tussen de gewone en de sportuitvoering
mocht ik 12 juli nog geen koets hebben vraag ik gewoon heel voorzichtig aan iemand of ik het mag uitproberen
Manda
Geplaatst: 13-04-14 18:03
Ik heb een sulky cavalier, maar mijn paardjes zijn wel een stukje groter als die van jullie ( 1 meter en 1,10), maar ik wilde eigenlijk met de concourswagen naar de show komen
Ik heb wel echt de kriebels om mee te gaan doen! Niet dat we er wat van gaan bakken waarschijnlijk, maar al is het maar om ervaring op te doen
NathalietjeB
Geplaatst: 14-04-14 18:54
maud hier doen milk en ik ook gewoon mee voor ervaring en om een leuke dag te hebben
jolandje
Geplaatst: 14-04-14 21:00
NathalietjeB schreef:
doe je niet mee met yuma jolanda?
ik had met dandy mee willen doen maar tess is dan op vakantie, dus zal niet gaan, waarschijnlijk geef ik dandy wel op voor de enterkeuring op 28 juni, en dan hoop ik dat Joanna dan bevallen is
Siepie
Geplaatst: 15-04-14 08:00
Ik heb een mail van het nmprs ontvangen omdat ik lid was en ik zag dit staan "De show is opengesteld voor alle paardjes met een maximale schofthoogte van 1.06 m. Ook enthousiastelingen die geen lid zijn van het NMPRS zijn van harte welkom om in te schrijven voor deze show." Moeten de paardjes wel ingeschreven zijn bij het nmprs? Ik heb mijn nmprs ruin vorig jaar verkocht namelijk, maar ik heb wel een nsps shet van 1.06 m. en ik zou het wel leuk vinden om mee te doen!